0
Your Καλαθι
Μνημείων Μνήμες
Η φωτογραφική απεικόνιση των αρχαίων μνημείων της Αθήνας κατά το 19ο αιώνα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Πρόκειται για μία πολυτελή έκδοση 300 σελίδων, διαστάσεων 27x27 εκ., εκτυπωμένη σε τετραχρωμία, σε πολυτελές χαρτί, που στόχο έχει να συμβάλλει στην έρευνα γύρω από την ελληνική αρχαιολογική φωτογραφία και στην ιστορία της αρχαιολογικής έρευνας στην Ελλάδα.
Η έκδοση αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, η συγγραφέας αναλύει την τέχνη της φωτογραφίας στον ευρωπαϊκό χώρο. Στη συνέχεια, αφού ορίσει την αρχαιολογική φωτογραφία, κάνει εκτενή αναφορά στη στενή σχέση και στην αλληλεπίδραση της φωτογραφίας με την αρχαιολογική επιστήμη. Συγκεκριμενοποιεί τη χρήση της φωτογραφίας στην αποτύπωση του αθηναϊκού αρχαιολογικού τοπίου και ερμηνεύει την απεικόνιση του ανθρώπου στην αρχαιολογική φωτογραφία. Ακολουθεί αναφορά στο έργο και την παρουσία στην τέχνη της φωτογραφίας όλων των ελλήνων και ξένων φωτογράφων που παρουσιάζονται στο λεύκωμα καθώς και στο βιογραφικό αυτών (π.χ. Φίλιππο Μαργαρίτη, Δημήτριο Κωνσταντίνου, Κωνσταντίνο Αθανασίου, Πέτρο Μωραίτη, Αφοι Ρωμαίδη, Nelly, Henri Beck, John Stillman, Felix Bonfils, James Robertson, Underwood & Underwood)
Το δεύτερο μέρος απαρτίζεται από ενότητες που κάθε μία φέρει τον τίτλο και ενός μνημείου. Η επιλογή των ενοτήτων ορίζουν μια νοητή πορεία που οριοθετείται από τη διαδρομή που μπορεί να κάνει ένας σύγχρονος περιπατητής, ξεκινώντας από το ναό του Ολυμπίου Διός και συνεχίζει με την Πύλη του Αδριανού, το μνημείο του Λυσικράτη, το θέατρο του Διονύσου, το Ηρώδειο, τα Προπύλαια, το ναό της Αθηνάς Νίκης, τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο, το ναό του Ηφαίστου, την πύλη της Αρχηγέτιδας, τον πύργο των Ανέμων, το μνημείο του Φιλοπάππου, από όπου μπορεί να αγναντέψει όλη την Αθήνα.
Η έκδοση αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, η συγγραφέας αναλύει την τέχνη της φωτογραφίας στον ευρωπαϊκό χώρο. Στη συνέχεια, αφού ορίσει την αρχαιολογική φωτογραφία, κάνει εκτενή αναφορά στη στενή σχέση και στην αλληλεπίδραση της φωτογραφίας με την αρχαιολογική επιστήμη. Συγκεκριμενοποιεί τη χρήση της φωτογραφίας στην αποτύπωση του αθηναϊκού αρχαιολογικού τοπίου και ερμηνεύει την απεικόνιση του ανθρώπου στην αρχαιολογική φωτογραφία. Ακολουθεί αναφορά στο έργο και την παρουσία στην τέχνη της φωτογραφίας όλων των ελλήνων και ξένων φωτογράφων που παρουσιάζονται στο λεύκωμα καθώς και στο βιογραφικό αυτών (π.χ. Φίλιππο Μαργαρίτη, Δημήτριο Κωνσταντίνου, Κωνσταντίνο Αθανασίου, Πέτρο Μωραίτη, Αφοι Ρωμαίδη, Nelly, Henri Beck, John Stillman, Felix Bonfils, James Robertson, Underwood & Underwood)
Το δεύτερο μέρος απαρτίζεται από ενότητες που κάθε μία φέρει τον τίτλο και ενός μνημείου. Η επιλογή των ενοτήτων ορίζουν μια νοητή πορεία που οριοθετείται από τη διαδρομή που μπορεί να κάνει ένας σύγχρονος περιπατητής, ξεκινώντας από το ναό του Ολυμπίου Διός και συνεχίζει με την Πύλη του Αδριανού, το μνημείο του Λυσικράτη, το θέατρο του Διονύσου, το Ηρώδειο, τα Προπύλαια, το ναό της Αθηνάς Νίκης, τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο, το ναό του Ηφαίστου, την πύλη της Αρχηγέτιδας, τον πύργο των Ανέμων, το μνημείο του Φιλοπάππου, από όπου μπορεί να αγναντέψει όλη την Αθήνα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις