0
Your Καλαθι
Σχολείο και παραβατικότητα
Προς έναν άλλο ρόλο του εκπαιδευτικού
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο του Νέμη Φελώνη "Σχολείο και παραβατικότητα" είναι ένα εύχρηστο εγχειρίδιο, που απευθύνεται σε δασκάλους, καθηγητές, γονείς και μαθητές, που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το φλέγον -πάντα- ζήτημα της παραβατικότητας μέσα στο σχολείο. Ο συγγραφέας ασχολείται , εκτός των άλλων, και με το να προτείνει κάποιες λύσεις για να μειωθεί η παραβατική συμπεριφορά.
Παρουσιάζει ένα νέο ρόλο που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο, για να συμβάλλει πιο αποτελεσματικά στη δημιουργική μάθηση. Ο νέος αυτός ρόλος, θα στηρίζεται στη συνέρευνα, την ισοτιμία μαθητή-καθηγητή, στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και βέβαια, στη συνεργατική μάθηση, απορρίπτοντας την τεχνοκρατική ιδεολογία και γενικότερα την τεχνοφοβία που κυριαρχεί σήμερα και που εμποδίζει σχεδόν κάθε τι το καινούργιο και καινοτόμο.
Εκτός των άλλων, υπάρχει η νομοθεσία που με κάποιον τρόπο σχετίζεται με την παραβατικότητα (σχετικά χωρία από το καθηκοντολόγιο) και σχολιασμός τους.
Τέλος, στο βιβλίο θα βρει ο αναγνώστης το κείμενο του ερευνητή D.Barnes του OPEN UNIVERSITY, που περιγράφει την κατάσταση στα Βρετανικά σχολεία, τα οποία στηρίζονται -εν πολλοίς- στο δασκαλοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας. Μέσα από το κείμενο, φαίνονται -ανάγλυφα- τα αδιέξοδα του μοντέλου αυτού και ουσιαστικά προτείνεται η έξοδος από αυτό.
Παρουσιάζει ένα νέο ρόλο που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο, για να συμβάλλει πιο αποτελεσματικά στη δημιουργική μάθηση. Ο νέος αυτός ρόλος, θα στηρίζεται στη συνέρευνα, την ισοτιμία μαθητή-καθηγητή, στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και βέβαια, στη συνεργατική μάθηση, απορρίπτοντας την τεχνοκρατική ιδεολογία και γενικότερα την τεχνοφοβία που κυριαρχεί σήμερα και που εμποδίζει σχεδόν κάθε τι το καινούργιο και καινοτόμο.
Εκτός των άλλων, υπάρχει η νομοθεσία που με κάποιον τρόπο σχετίζεται με την παραβατικότητα (σχετικά χωρία από το καθηκοντολόγιο) και σχολιασμός τους.
Τέλος, στο βιβλίο θα βρει ο αναγνώστης το κείμενο του ερευνητή D.Barnes του OPEN UNIVERSITY, που περιγράφει την κατάσταση στα Βρετανικά σχολεία, τα οποία στηρίζονται -εν πολλοίς- στο δασκαλοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας. Μέσα από το κείμενο, φαίνονται -ανάγλυφα- τα αδιέξοδα του μοντέλου αυτού και ουσιαστικά προτείνεται η έξοδος από αυτό.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις