0
Your Καλαθι
Marco Bellocchio
43ο φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 2002
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
[...] Ο Bellocchio μοιάζει να κινείται έξω από τη θεσμική Αριστερά. Η ταινία του δεν αποτελεί μόνο ένα σκληρό σχόλιο για τον κρισιμότερο και κορυφαίο -ακόμα- θεσμό της Ιταλίας, την οικογένεια, αλλά και μια άμεση και λυσσαλέα καταγγελία της προχωρημένης αποσύνθεσης της αστικής τάξης και των αξιών της. Με αυτό τον τρόπο, θέτει την προβληματική για έναν κινηματογράφο που είναι ανοιχτά πολιτικός, και που δεν «πολιτικολογεί» απλώς, μέσα από τη θεματολογία του. Ο Pasolini δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του για τις «Γροθιές στην τσέπη», θεωρώντας ότι, από την ταινία αυτή και το «Πριν από την επανάσταση» του Bertolucci, ξεκινάει η πολιτική και αισθητική νεωτερικότητα στον ιταλικό κινηματογράφο. Στην επόμενη ταινία του, «Η Κίνα είναι κοντά», ο Bellocchio σαρκάζει με πίκρα την αριστερίστικη αυταρέσκεια και ειρωνεύεται τη σχιζοφρένεια των αστών. Είναι ο καιρός λίγο πριν αρχίσουν τα «μολυβένια χρόνια» της τρομοκρατίας. [...]
"Ο κινηματογράφος ως θεραπεία
των Μ. Δημόπουλου και Γ. Μπράμου, στο βιβλίο
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις