0
Your Καλαθι
Η Ισλαμική θρησκευτική αγωγή στη σύγχρονη Τουρκία (1923-2012)
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Η ισλαμική θρησκευτική αγωγή στη σύγχρονη Τουρκία περιλαμβάνει τους ακόλουθους τέσσερις τομείς:
α) κορανικά σεμινάρια,
β) ισλαμικά μαθήματα στα σχολεία Imam-Hatip,
γ) μάθημα θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και
δ) ισλαμικές θεολογικές σχολές.
Σε όλη την επιστημονική παραγωγή παρατηρείται η έλλειψη ενός έργου το οποίο να περιγράφει ταυτόχρονα: την ιστορική εξέλιξη όλων των τομέων της ισλαμικής θρησκευτικής αγωγής από την εγκαθίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας (1923) μέχρι σήμερα (2012), το περιεχόμενο της προσφερόμενης τουρκικής ισλαμικής θρησκευτικής αγωγής στο σύνολό της, δηλαδή λεπτομερώς τα περιεχόμενα των διδακτικών εγχειριδίων των κορανικών σεμιναρίων, των ισλαμικών μαθημάτων των λυκείων Imam-Hatip, του μαθήματος θρησκευτικού πολιτισμού και γνώσεων ηθικής στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και των αναλυτικών προγραμμάτων των ισλαμικών θεολογικών σχολών της Τουρκίας, τα ειδικά ζητήματα σχετικά με την ίδρυση και τη λειτουργία των σχολείων Imam-Hatip, που προκύπτουν λόγω της μοναδικότητας αυτών των σχολείων σε όλο τον ισλαμικό κόσμο και, τέλος, τον εναλλακτικό τρόπο παροχής ισλαμικής θρησκευτικής αγωγής στα εκπαιδευτικά ιδρύματα του δικτύου του Φετχουλλάχ Γκιουλέν. Αυτή την έλλειψη -όχι μόνο στην τουρκική, αλλά και στη διεθνή βιβλιογραφία- φιλοδοξεί να καλύψει η παρούσα μελέτη.
α) κορανικά σεμινάρια,
β) ισλαμικά μαθήματα στα σχολεία Imam-Hatip,
γ) μάθημα θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και
δ) ισλαμικές θεολογικές σχολές.
Σε όλη την επιστημονική παραγωγή παρατηρείται η έλλειψη ενός έργου το οποίο να περιγράφει ταυτόχρονα: την ιστορική εξέλιξη όλων των τομέων της ισλαμικής θρησκευτικής αγωγής από την εγκαθίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας (1923) μέχρι σήμερα (2012), το περιεχόμενο της προσφερόμενης τουρκικής ισλαμικής θρησκευτικής αγωγής στο σύνολό της, δηλαδή λεπτομερώς τα περιεχόμενα των διδακτικών εγχειριδίων των κορανικών σεμιναρίων, των ισλαμικών μαθημάτων των λυκείων Imam-Hatip, του μαθήματος θρησκευτικού πολιτισμού και γνώσεων ηθικής στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και των αναλυτικών προγραμμάτων των ισλαμικών θεολογικών σχολών της Τουρκίας, τα ειδικά ζητήματα σχετικά με την ίδρυση και τη λειτουργία των σχολείων Imam-Hatip, που προκύπτουν λόγω της μοναδικότητας αυτών των σχολείων σε όλο τον ισλαμικό κόσμο και, τέλος, τον εναλλακτικό τρόπο παροχής ισλαμικής θρησκευτικής αγωγής στα εκπαιδευτικά ιδρύματα του δικτύου του Φετχουλλάχ Γκιουλέν. Αυτή την έλλειψη -όχι μόνο στην τουρκική, αλλά και στη διεθνή βιβλιογραφία- φιλοδοξεί να καλύψει η παρούσα μελέτη.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις