Μοντέλο συστημικού διαδακτικού σχεδιασμού με βάση τις αρχές του κοινωνικού μάρκετινγκ

444554
Σελίδες:222
Ημερομηνία Έκδοσης:01/09/2016
ISBN:9789605990749


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή

Στο παρόν βιβλίο επιχειρείται η διεπιστημονική προσέγγιση της Διδακτικής και του Κοινωνικού Μάρκετινγκ (Social Marketing), σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εναλλακτικής προοπτικής του Διδακτικού Σχεδιασμού, μέσω της δόμησης ενός νέου Μοντέλου Διδακτικού Σχεδιασμού, του "Μοντέλου Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού" (ΜΣΔΣ). Το "Μοντέλο Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού" αναδεικνύει τη διδασκαλία ως ένα ενδογενώς και εξωγενώς αλληλοτροφοδοτούμενο ενέργημα. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και αξιοποιούνται τα "δυνατά σημεία" του διδακτικού μικρο- περιβάλλοντος προς βελτίωση των "Αδυνάτων σημείων" του, εντοπίζοντας τις "Ευκαιρίες" του διδακτικού μακρο-περιβάλλοντος, με σκοπό την αντιμετώπιση των πιθανών "Απειλών". Κύριο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μοντέλου αποτελεί ο συστημικός μετασχηματισμός των ενδοσχολικών και εξωσχολικών διδακτικών παραμέτρων για την προαγωγή της συνεργείας μεταξύ τους προς την επίτευξη αποτελε- σματικότερης διδασκαλίας. Στο πλαίσιο λειτουργικότητας του μοντέλου αυτού ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του εναλλακτικού μετασχηματιστή, υποκινητή και προωθητή, χωρίς να αδρανοποιείται ο ρόλος του μαθητή. Ο μαθητής γίνεται αντιληπτός ως συν-υποκινητής, συν-επίκουρος και συν- προωθητής της διδασκαλίας.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!