Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής των επιχειρήσεων

Η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: Θεωρία και μελέτες περιπτώσεων
Έκπτωση
15%
Τιμή Εκδότη: 120.00
102.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
452240
Εκδόσεις: Utopia
Σελίδες:736
Επιμελητής:ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ
Μεταφραστής:ΠΗΓΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ - ΠΛΥΤΑ ΤΙΝΑ
Ημερομηνία Έκδοσης:25/01/2017
ISBN:9786188129801
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Η παρούσα 2η Ελληνική (20η Αμερικάνικη) έκδοση του βιβλίου "Σχεδιασμός & Υλοποίηση Στρατηγικής των Επιχειρήσεων: Η Αναζήτηση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος" ακολουθεί τα ίδια πρότυπα ποιότητας που έχουν καθιερώσει το βιβλίο αυτό σαν πρώτη επιλογή παγκοσμίως εδώ και 30 χρόνια, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις πιο σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων (case studies) που παρουσιάζουν τις νέες προκλήσεις στην υλοποίηση της στρατηγικής για τα στελέχη των επιχειρήσεων.

Το συγκεκριμένο σύγγραμμα είναι ξεχωριστό διότι αναλύονται επιστημονικά οι βασικές έννοιες στρατηγικής, τα σύγχρονα εργαλεία της στρατηγικής ανάλυσης, σε γλώσσα κατανοητή, χωρίς πλεονασμούς, αλλά με τη χρήση παραδειγμάτων και πρόσφατων μελετών περιπτώσεων (case studies) από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, όπου μέσα από εκεί αναδύονται σύγχρονες λύσεις. Ένα επιπλέον προσόν του βιβλίου που το διαφοροποιεί σε σχέση με τα κυκλοφορούντα βιβλία, αφορά το γεγονός ότι είναι επικαιροποιημένο, εμπεριέχοντας όλες τις αλλαγές που πρόκειται να σημειωθούν στις ανταγωνιστικές αγορές και στις επιχειρησιακές στρατηγικές, εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογίας του Διαδικτύου.

Όλα τα παραπάνω, συντελούν στο ότι η δομή αυτού του συγγράμματος, καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για μία σειρά μαθημάτων στρατηγικής σε προχωρημένο προπτυχιακό επίπεδο καθώς και σε μεταπτυχιακό επίπεδο MBA. Παράλληλα, παρουσιάζει πρωτοτυπία ο τρόπος παράθεσης των αρχών του στρατηγικού μάνατζμεντ σε συνδυασμό με τη θεωρία και τις βέλτιστες πρακτικές. Επιπλέον, αναφέρονται με ξεχωριστό τρόπο, η σημασία των συμμαχιών σύμπραξης, τα κλειδιά για επιτυχή διαφοροποίηση, η θεωρία ανάλυσης μιας εταιρείας βασισμένη στους πόρους, η έννοια και η σημασία της επιχειρηματικής ηθικής και της κοινωνικής ευθύνης στη λήψη αποφάσεων, ο ρόλος των αξιών και της ηθικής στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής των επιχειρήσεων και πολλές ακόμη βασικές αρχές και θεμελιώδεις έννοιες της στρατηγικής.

Το σύγγραμμα αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που παρακολουθούν επιχειρησιακή στρατηγική στο πρόγραμμά τους, σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων οικονομικής δραστηριότητας και σε συμβούλους διοίκησης.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!