0
Your Καλαθι
Παραπλανητική διαφήμιση και εμπορική ταυτότητα. Έννομη προστασία
Έκπτωση
40%
40%
Περιγραφή
Αν υπάρχει ένας κλάδος δικαίου τον οποίο οι μεγάλες τεχνολογικές αλλαγές και η συνεχής, με ταχύτατους ρυθμούς, πρόοδος της επιστήμης και η μετεξέλιξη της μετάδοσης των πληροφοριών και των μηνυμάτων κατέστησαν επιτακτικά άμεση την ανάγκη να παρακολουθηθεί, να καταγραφεί και να ερευνηθεί, αυτός είναι ο κλάδος του δικαίου του αθέμιτου ανταγωνισμού.
- ΟΔΗΓΙΑ 84/450/ΕΟΚ/10-9-1984 σχετικά με την παραπλανητική διαφήμιση.
- ΝΟΜΟΣ 2251/1994. Προστασία των καταναλωτών. Ερμηνεία των άρθρων 9 και 10 αυτού.
- ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ.
- ΝΟΜΟΣ 146/1914. Περί αθέμιτου ανταγωνισμού. Ερμηνεία του άρθρου 3 (ανακριβείς δηλώσεις).
- ΝΟΜΟΣ 2328/1995. Νομικό καθεστώς της ιδιωτικής τηλεόρασης και της τοπικής ραδιοφωνίας κ.λπ. Ερμηνεία των άρθρων 3 και 4 αυτού (διοικητική και δικαστική προστασία).
- ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ.
ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ
ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ
- ΟΔΗΓΙΑ 84/450/ΕΟΚ/10-9-1984 σχετικά με την παραπλανητική διαφήμιση.
- ΝΟΜΟΣ 2251/1994. Προστασία των καταναλωτών. Ερμηνεία των άρθρων 9 και 10 αυτού.
- ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ.
- ΝΟΜΟΣ 146/1914. Περί αθέμιτου ανταγωνισμού. Ερμηνεία του άρθρου 3 (ανακριβείς δηλώσεις).
- ΝΟΜΟΣ 2328/1995. Νομικό καθεστώς της ιδιωτικής τηλεόρασης και της τοπικής ραδιοφωνίας κ.λπ. Ερμηνεία των άρθρων 3 και 4 αυτού (διοικητική και δικαστική προστασία).
- ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ.
ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις