0
Your Καλαθι
Η αξιολόγηση των μαθητών με βάση το φάκελο υλικού
Portfolio assessment
Μια νέα τάση στην εκπαιδευτική αξιολόγηση
Έκπτωση
25%
25%

Περιγραφή
Κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες, στον τομέα τις αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών σημειώθηκαν ραγδαίες εξελίξεις. Παραδοσιακές μορφές αξιολόγησης αμφισβητήθηκαν και νέες διαδικασίες προτάθηκαν. Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή με βάση το φάκελο υλικού -Portfolio Assessment- που εμφανίστηκε σε προηγμένες χώρες κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1980, αποτελεί μια από τις πολλές καινοτομίες στην εκπαιδευτική μέτρηση και αξιολόγηση. Η καινοτομία αυτή αποβλέπει σε δύο βασικούς σκοπούς: α) στην παροχή υψηλής ποιότητας δεδομένων γύρω από την επίδοση των μαθητών, και β) στη βελτίωση της διδασκαλίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις