0
Your Καλαθι
Σχολείο για όλους και για τον καθένα
Διαμεσολαβήσεις στη θεωρία/ πράξη και ετερογένεια: Νέα ελληνικά, αρχαία ελληνικά, φιλοσοφία, ιστορία
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Ποιές πρακτικές «πρέπει» να ακολουθήσει ο εκπαιδευτικός, όταν οι συνθήκες διδασκαλίας είναι τόσο ρευστές, για να διδάξει σε μια τάξη με ετερογένεια και να είναι αποτελεσματικός; Πώς η γνώση θα γίνει κτήμα ευρύτερου μαθητικού πληθυσμού για να έχουμε ένα σχολείο για όλους; Πώς θα υπολογίσουμε τη μοναδικότητα του υποκειμένου για να είναι ένα σχολείο για τον καθένα; Αυτά τα ερωτηματικά απασχολούν τη συγγραφέα και σε αυτά προσπαθεί να δώσει απάντηση, γιατί αν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι κάτι που μαθαίνεται τότε μπορούμε να το μελετήσουμε.
Πώς η δημοκρατικοποίηση του σχολείου θα ολοκληρωθεί για να περιοριστεί ο αποκλεισμός; Ο διάλογος και η ομαδική εργασία γίνονται το κλειδί στη σχολική κοινωνία και η οικοδόμηση της συλλογικότητας είναι η «νέα» άποψη.
Πώς, τελικά, θα οικοδομήσουμε λογικές επιτυχίας σε μια κοινωνία, που χρησιμοποιεί μηχανισμούς αποκλεισμού αλλά όπου βρίσκει κανείς και θέληση για αντίσταση;
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις