0
Your Καλαθι
Βιομηχανική οργάνωση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Η Βιομηχανική Οργάνωση του Δημήτρη Α. Γιαννιά αποτελεί μια επιμελημένη και άρτια εισαγωγή στο γνωστικό αντικείμενο της βιομηχανικής οργάνωσης.
Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων και επικεντρώνεται στη λειτουργία των αγορών και των κλάδων της οικονομίας, και ειδικότερα στις ατελείς αγορές, τις οποίες η συμβατική μικροοικονομική αναλύει περιορισμένα, και στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται η μία την άλλη.
Ο αναγνώστης του βιβλίου Βιομηχανικής Οργάνωσης του Δημήτρη Α. Γιαννιά θα αποκτήσει τα εφόδια και θα κατανοήσει την αναλυτική μεθοδολογία που απαιτείται για να κάνει τα πρώτα του βήματα στην ανάλυση αγορών και κλάδων και την κατανόηση των ακόλουθων θεμάτων.
- Γιατί οι αγορές είναι οργανωμένες με τον τρόπο που τις βλέπουμε γύρω μας.
- Πως ο τρόπος οργάνωσης των αγορών επηρεάζει τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων.
- Πως η συμπεριφορά των εταιρειών επηρεάζει τη δομή ή την οργάνωση των αγορών και της απόδοσης τους.
Μεταξύ άλλων το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει τα ακόλουθα: θεωρία παραγωγής, θεωρία αγοράς, ατελείς μορφές αγοράς, δύναμη αγοράς, τιμολόγηση σε ολιγοπωλιακές αγορές, διάκριση τιμών, διαφοροποίηση αγαθών (προϊόντων και υπηρεσιών), εμπόδια εισόδου σε μια αγορά, επιχειρηματική στρατηγική, ανάλυση ηδονικών (hedonic) και υπονοούμενων τιμών, η ποιότητα αγαθών στην οικονομική ανάλυση.
Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων και επικεντρώνεται στη λειτουργία των αγορών και των κλάδων της οικονομίας, και ειδικότερα στις ατελείς αγορές, τις οποίες η συμβατική μικροοικονομική αναλύει περιορισμένα, και στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται η μία την άλλη.
Ο αναγνώστης του βιβλίου Βιομηχανικής Οργάνωσης του Δημήτρη Α. Γιαννιά θα αποκτήσει τα εφόδια και θα κατανοήσει την αναλυτική μεθοδολογία που απαιτείται για να κάνει τα πρώτα του βήματα στην ανάλυση αγορών και κλάδων και την κατανόηση των ακόλουθων θεμάτων.
- Γιατί οι αγορές είναι οργανωμένες με τον τρόπο που τις βλέπουμε γύρω μας.
- Πως ο τρόπος οργάνωσης των αγορών επηρεάζει τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων.
- Πως η συμπεριφορά των εταιρειών επηρεάζει τη δομή ή την οργάνωση των αγορών και της απόδοσης τους.
Μεταξύ άλλων το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει τα ακόλουθα: θεωρία παραγωγής, θεωρία αγοράς, ατελείς μορφές αγοράς, δύναμη αγοράς, τιμολόγηση σε ολιγοπωλιακές αγορές, διάκριση τιμών, διαφοροποίηση αγαθών (προϊόντων και υπηρεσιών), εμπόδια εισόδου σε μια αγορά, επιχειρηματική στρατηγική, ανάλυση ηδονικών (hedonic) και υπονοούμενων τιμών, η ποιότητα αγαθών στην οικονομική ανάλυση.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις