0
Your Καλαθι
Συμπεριφορά και διαπροσωπική επικοινωνιά στον εργασιακό χώρο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Η κατανόηση και ερμηνεία της συμπεριφοράς των εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας αποτελεί βασικό ζητούμενο των επιχειρήσεων που επιδιώκουν την ολόπλευρη και γρήγορη ανάπτυξή τους. Το εγχειρίδιο αυτό ανταποκρίνεται στη συγκεκριμένη ανάγκη, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τη διαπροσωπική επικοινωνία σε όλους τους χώρους όπου εργάζονται άνθρωποι. Οι έννοιες και οι όροι παρουσιάζονται και αναλύονται με διεξοδικό τρόπο, και παράλληλα αναπτύσσονται οι πλέον σημαντικές «θέσεις» και θεωρίες για την ανθρώπινη «συμπεριφορά του εργαζόμενου» και για τους ρόλους που υιοθετεί ως προϊστάμενος και ως υφιστάμενος.
Το βιβλίο αποτελεί ένα πολύτιμο βοήθημα για όσους ασχολούνται (συμβούλους, εκπαιδευτές κ.λπ.) με την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο των επιχειρήσεων. Απευθύνεται επίσης σε κάθε εργαζόμενο (απλό υπάλληλο, στέλεχος, μάνατζερ) που θέλει να αλλάξει είτε τη δική του συμπεριφορά είτε τη συμπεριφορά των συναδέλφων-υφισταμένων του, προκειμένου να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του οργανισμού στον οποίο εργάζεται. Χρήσιμο θα φανεί τέλος και σε κάθε άνθρωπο που επιθυμεί καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις στο κοινωνικό, φιλικό και οικογενειακό του περιβάλλον.
Το βιβλίο αποτελεί ένα πολύτιμο βοήθημα για όσους ασχολούνται (συμβούλους, εκπαιδευτές κ.λπ.) με την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο των επιχειρήσεων. Απευθύνεται επίσης σε κάθε εργαζόμενο (απλό υπάλληλο, στέλεχος, μάνατζερ) που θέλει να αλλάξει είτε τη δική του συμπεριφορά είτε τη συμπεριφορά των συναδέλφων-υφισταμένων του, προκειμένου να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του οργανισμού στον οποίο εργάζεται. Χρήσιμο θα φανεί τέλος και σε κάθε άνθρωπο που επιθυμεί καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις στο κοινωνικό, φιλικό και οικογενειακό του περιβάλλον.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις