0
Your Καλαθι
Διδάσκοντας τη βιολογία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Θεωρία και πράξη στη διδασκαλία της επιστήμης της βιολογίας
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Σκοπός της συγγραφής του βιβλίου είναι η συγκέντρωση ενός υλικού χρήσιμου για το διδάσκοντα τη Βιολογία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που θα του δίνει βασικά στοιχεία θεωρίας της διδακτικής των επιστημών αλλά και πρακτικές ιδέες για τη διδασκαλία της Βιολογίας στην τάξη.
Στόχος είναι η ανάδειξη της σημασίας ενός τρόπου διδασκαλίας της Βιολογίας πιο αποτελεσματικού και σύμφωνου με τις σύγχρονες διδακτικές πρακτικές και ανάγκες.
Στο πρώτο μέρος του βιβλίου περιέχονται ενότητες με στοιχεία των θεωριών μάθησης και διδασκαλίας, τους στόχους της διδασκαλίας των επιστημών, τη σημασία της διδασκαλίας της Βιολογίας στον 21ο αιώνα, την πραγμάτευση των εννοιών "κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα" και "εναλλακτικές ιδέες" των μαθητών. Ακόμα αναδεικνύονται προβλήματα κατά την κατανόηση των εννοιών της βιολογίας, κυρίως της μοριακής.
Το δεύτερο μέρος του βιβλίου εστιάζει στο σχεδιασμό της διδασκαλίας του μαθήματος της Βιολογίας, κυρίως στο λύκειο και στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός και περιέχει οδηγίες για τη δημιουργία σχεδίου μαθήματος και φύλλων εργασίας ή αξιολόγησης. Στα πλαίσια αυτά αναπτύσσονται και προτάσεις για την χρήση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία.
Στο τρίτο μέρος αναπτύσσονται προτάσεις με έτοιμα σχέδια μαθήματος και φύλλα αξιολόγησης σε επιλεγμένα θέματα της Βιολογίας, όπως αυτά διδάσκονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στόχος είναι η ανάδειξη της σημασίας ενός τρόπου διδασκαλίας της Βιολογίας πιο αποτελεσματικού και σύμφωνου με τις σύγχρονες διδακτικές πρακτικές και ανάγκες.
Στο πρώτο μέρος του βιβλίου περιέχονται ενότητες με στοιχεία των θεωριών μάθησης και διδασκαλίας, τους στόχους της διδασκαλίας των επιστημών, τη σημασία της διδασκαλίας της Βιολογίας στον 21ο αιώνα, την πραγμάτευση των εννοιών "κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα" και "εναλλακτικές ιδέες" των μαθητών. Ακόμα αναδεικνύονται προβλήματα κατά την κατανόηση των εννοιών της βιολογίας, κυρίως της μοριακής.
Το δεύτερο μέρος του βιβλίου εστιάζει στο σχεδιασμό της διδασκαλίας του μαθήματος της Βιολογίας, κυρίως στο λύκειο και στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός και περιέχει οδηγίες για τη δημιουργία σχεδίου μαθήματος και φύλλων εργασίας ή αξιολόγησης. Στα πλαίσια αυτά αναπτύσσονται και προτάσεις για την χρήση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία.
Στο τρίτο μέρος αναπτύσσονται προτάσεις με έτοιμα σχέδια μαθήματος και φύλλα αξιολόγησης σε επιλεγμένα θέματα της Βιολογίας, όπως αυτά διδάσκονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις