0
Your Καλαθι
Επισκόπηση της αρχαίας ελληνικής για μαθητές λυκείου
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Μέσω της εκπόνησης αυτής της έκδοσης φιλοδοξούμε να προσθέσουμε στη σκευή του μαθητή που φοιτεί στον δεύτερο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ένα χρήσμο εφόδιο για να ανταποκρίθει στις αυξανόμενες απαιτήσεις της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής στις λυκειακές τάξεις.
Όπως και στην προηγούμενη συγγραφική απόπειρα δύο εκ των τεσσάρων συντακτών που αφορούσε στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο, έτσι και τώρα εγκύπτουμε στην ενδελεχή ανάλυση των κανόνων γραμματικής και συντακτικού, δύο τομέων της αρχαιογνωσίας που κατά γενική ομολογία είναι και οι πλέον απαιτητικοί, καθώς οι διδασκόμενοι αναπτύσσουν ιδιαίτερες δυσχέρειες κατά την μελέτη και εμπέδωσή τους.
Για την ορθότερη οργάνωση και κατανομή της συμπεριληφθείσας ύλης, κρίθηκε σώφρον να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Εγχειριδίου Γλωσσικής Διδασκαλίας της Α΄ Λυκείου, αποβλέποντας όμως στη σύνταξη ενός συγράμματος που θα καταστεί επικουρικό για τους μαθητές και των τριών τάξεων και συνάμα θα αποτελεί μια πολύτιμη αρωγή για τους υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης, εν όψει και της βάσανου των πανελλαδικών εξετάξεων, και εμπλουτίσαμε τις ενότητες με πλήθος πινάκων, παρατηρήσεων και παραδειγμάτων. Επιπροσθέτως, το δεύτερο μέρος του βιβλίου συνίσταται από ασκήσεις, οι οποίες επιλέγησαν βάσει των σχολικών διαγωνισμάτων και των γραμματικοσυντακτικών παρατηρήσεων του αδιδάκτου κειμένου στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα των αρχαίων ελληνικών.
Κλείνοντας, ευελπιστούμε ότι η παρούσα διδακτική μας απόπειρα θα ενισχύσει τον άκαμπτο και ακάματο ζήλο του φιλόλογου που πασχίζει να μεταδώσει το άσβεστο φως της γνώσης στους μαθητές και θα ενισχύσει την αλληλεπίδραση διδάσκοντος και διδασκομένων.
Όπως και στην προηγούμενη συγγραφική απόπειρα δύο εκ των τεσσάρων συντακτών που αφορούσε στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο, έτσι και τώρα εγκύπτουμε στην ενδελεχή ανάλυση των κανόνων γραμματικής και συντακτικού, δύο τομέων της αρχαιογνωσίας που κατά γενική ομολογία είναι και οι πλέον απαιτητικοί, καθώς οι διδασκόμενοι αναπτύσσουν ιδιαίτερες δυσχέρειες κατά την μελέτη και εμπέδωσή τους.
Για την ορθότερη οργάνωση και κατανομή της συμπεριληφθείσας ύλης, κρίθηκε σώφρον να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Εγχειριδίου Γλωσσικής Διδασκαλίας της Α΄ Λυκείου, αποβλέποντας όμως στη σύνταξη ενός συγράμματος που θα καταστεί επικουρικό για τους μαθητές και των τριών τάξεων και συνάμα θα αποτελεί μια πολύτιμη αρωγή για τους υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης, εν όψει και της βάσανου των πανελλαδικών εξετάξεων, και εμπλουτίσαμε τις ενότητες με πλήθος πινάκων, παρατηρήσεων και παραδειγμάτων. Επιπροσθέτως, το δεύτερο μέρος του βιβλίου συνίσταται από ασκήσεις, οι οποίες επιλέγησαν βάσει των σχολικών διαγωνισμάτων και των γραμματικοσυντακτικών παρατηρήσεων του αδιδάκτου κειμένου στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα των αρχαίων ελληνικών.
Κλείνοντας, ευελπιστούμε ότι η παρούσα διδακτική μας απόπειρα θα ενισχύσει τον άκαμπτο και ακάματο ζήλο του φιλόλογου που πασχίζει να μεταδώσει το άσβεστο φως της γνώσης στους μαθητές και θα ενισχύσει την αλληλεπίδραση διδάσκοντος και διδασκομένων.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις