0
Your Καλαθι
Διδασκαλία Βασικών Μαθηματικών Εννοιών
σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες: Μη διαφοροποιημένη προσέγγιση
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα μαθηματικά, εντοπίζονται κυρίως στα πρώτα σχολικά χρόνια, κατά τα οποία έρχονται σε επαφή με τις βασικές μαθηματικές έννοιες και τα μαθηματικά σύμβολα. Η αδυναμία έγκαιρης κατανόησης των μαθηματικών εννοιών και οι συνεπακόλουθες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν με την πάροδο του χρόνου, οδηγούν τους μαθητές στη σχολική αποτυχία στα μαθηματικά και στην αναζήτηση της υποστήριξής τους μέσα στο σχολικό πλαίσιο.
Η συγκεκριμένη συγγραφική προσπάθεια εστιάζει το ενδιαφέρον της στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών που εμφανίζουν οι μαθητές στην απόκτηση βασικών μαθηματικών εννοιών, διαφοροποιώντας τη διδασκαλία τους με τη χρήση και αξιοποίηση χειραπτικών υλικών, που αναπαριστούν τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες και διευκολύνουν την κατάκτηση της μαθηματικής γνώσης.
• Επισημαίνονται οι μαθηματικές αδυναμίες των μαθητών,
• καταγράφονται τα συχνότερα λάθη τους στα μαθηματικά,
• παρουσιάζονται τα χειραπτικά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την αναπαράσταση των μαθηματικών εννοιών,
• περιγράφεται η αξιοποίησή τους στην κατανόηση των μαθηματικών,
• παρέχονται οδηγίες για τη χρήση και εξάσκηση των μαθητών με τα υλικά,
• προτείνονται κατάλληλα Φύλλα Εργασίας για την ορθή χρήση τους, και
• καταγράφονται ανά κεφάλαιο, στα σχολικά εγχειρίδια της Α΄ και Β΄ Δημοτικού, οι δραστηριότητες που μπορούν να υποστηριχθούν με τα υλικά.
Η συγκεκριμένη συγγραφική προσπάθεια εστιάζει το ενδιαφέρον της στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών που εμφανίζουν οι μαθητές στην απόκτηση βασικών μαθηματικών εννοιών, διαφοροποιώντας τη διδασκαλία τους με τη χρήση και αξιοποίηση χειραπτικών υλικών, που αναπαριστούν τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες και διευκολύνουν την κατάκτηση της μαθηματικής γνώσης.
• Επισημαίνονται οι μαθηματικές αδυναμίες των μαθητών,
• καταγράφονται τα συχνότερα λάθη τους στα μαθηματικά,
• παρουσιάζονται τα χειραπτικά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την αναπαράσταση των μαθηματικών εννοιών,
• περιγράφεται η αξιοποίησή τους στην κατανόηση των μαθηματικών,
• παρέχονται οδηγίες για τη χρήση και εξάσκηση των μαθητών με τα υλικά,
• προτείνονται κατάλληλα Φύλλα Εργασίας για την ορθή χρήση τους, και
• καταγράφονται ανά κεφάλαιο, στα σχολικά εγχειρίδια της Α΄ και Β΄ Δημοτικού, οι δραστηριότητες που μπορούν να υποστηριχθούν με τα υλικά.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις