0
Your Καλαθι
Στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
Περιγραφή
Η ηλεκτρονική τραπεζική στην Ελλάδα έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, η οποία οφείλεται στην ταυτόχρονη αύξηση της χρήσης του Internet στη χώρα μας. Το βιβλίο αυτό, το οποίο έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στη "σπάνια" ελληνόγλωσση βιβλιογραφία του τομέα, παρουσιάζει τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει ένας χρηματοπιστωτικός οργανισμός προκειμένου να αναπτύξει την ηλεκτρονική επιχειρηματική σε επίπεδο ομίλου και χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο παρουσιάζεται η στρατηγική του χρηματοπιστωτικού ομίλου για την ανάπτυξη ηλεκτρονικής επιχειρηματικής. Στο δεύτερο εξετάζεται η οργάνωση της μονάδας που θα φέρει εις πέρας την υλοποίηση της στρατηγικής και στο τρίτο αναλύονται οι βέλτιστες πρακτικές του ηλεκτρονικού επιχειρείν χρηματοπιστωτικών οργανισμών.
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις