0
Your Καλαθι
Θεωρία της μουσικής εκμάθησης για νεογένηττα και παιδιά μικρής ηλικίας
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Ποια περίοδο θεωρείτε σημαντική για την πρώτη επαφή με τη μουσική για τα παιδιά σας; Πριν τη γέννηση, όταν το βρέφος είναι ημερών, όταν είναι έξι μηνών ή μεγαλύτερο;
Ερωτήματα σημαντικά στα οποία απαντά το βιβλίο του πρωτοπόρου καθηγητή μουσικοπαιδαγωγού Edwin Gordon. Εκκινώντας από την παραδοχή ότι η χρονική περίοδος από τη γέννηση έως την προσχολική ηλικία είναι καθοριστική για την ανάπτυξη του έμφυτου μουσικού δυναμικού του παιδιού, ο Gordon διατυπώνει τη σημαντική θεωρία της Μουσικής Εκμάθησης.
Σύμφωνα με τη θεωρία του, η μουσική μπορεί να διδαχθεί με τους ίδιους μηχανισμούς με τους οποίους μαθαίνεται η μητρική γλώσσα, που είναι βαθιά επηρεασμένη από το μουσικό περιβάλλον όπου ζει το παιδί, από την πρώιμη παιδική ηλικία. Πρωταρχικός στόχος της μεθόδου είναι η εκπαίδευση των παιδιών στην έννοια της ακουστικότητας μέσω μελωδικής και ρυθμικής αγωγής.
Φιλοδοξώντας να ανοίξει νέους δρόμους σε σχέση με την αναγκαιότητα της μουσικής "έκθεσης" των παιδιών, το βιβλίο αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για εκπαιδευτικούς, καθηγητές μουσικής, παιδαγωγούς της πρώιμης παιδικής ηλικίας, νηπιαγωγούς, φοιτητές παιδαγωγικών και μουσικών τμημάτων αλλά και γονείς, που θέλουν να καλλιεργήσουν νέες οπτικές μουσικής εκπαίδευσης σε αυτή τη νεαρή ηλικιακή ομάδα.
Περιεχόμενα
Πρόλογος της επιμελήτριας στην ελληνική έκδοση
Χριστίνα Σωτηρίου
Το πρωτοποριακό έργο του Edwin E. Gordon
Andrea Apostoli
Πρόλογος
Εισαγωγή
Μουσική δεκτικότητα
Ακουστικότητα
Προπαρασκευαστική ακουστικότητα και θεωρία μουσικής εκμάθησης
Έκθεση
Μίμηση
Αφομοίωση
Ετοιμότητα για τη σχολική μουσική
Οργανική μουσική
Ξεκινώντας και οργανώνοντας ένα μουσικό πρόγραμμα για την πρώιμη παιδική ηλικία
Επίλογος
Γλωσσάρι
Βιβλιογραφία
Ευρετήριο όρων
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Λίγα λόγια για την επιμελήτρια του βιβλίου
Ερωτήματα σημαντικά στα οποία απαντά το βιβλίο του πρωτοπόρου καθηγητή μουσικοπαιδαγωγού Edwin Gordon. Εκκινώντας από την παραδοχή ότι η χρονική περίοδος από τη γέννηση έως την προσχολική ηλικία είναι καθοριστική για την ανάπτυξη του έμφυτου μουσικού δυναμικού του παιδιού, ο Gordon διατυπώνει τη σημαντική θεωρία της Μουσικής Εκμάθησης.
Σύμφωνα με τη θεωρία του, η μουσική μπορεί να διδαχθεί με τους ίδιους μηχανισμούς με τους οποίους μαθαίνεται η μητρική γλώσσα, που είναι βαθιά επηρεασμένη από το μουσικό περιβάλλον όπου ζει το παιδί, από την πρώιμη παιδική ηλικία. Πρωταρχικός στόχος της μεθόδου είναι η εκπαίδευση των παιδιών στην έννοια της ακουστικότητας μέσω μελωδικής και ρυθμικής αγωγής.
Φιλοδοξώντας να ανοίξει νέους δρόμους σε σχέση με την αναγκαιότητα της μουσικής "έκθεσης" των παιδιών, το βιβλίο αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για εκπαιδευτικούς, καθηγητές μουσικής, παιδαγωγούς της πρώιμης παιδικής ηλικίας, νηπιαγωγούς, φοιτητές παιδαγωγικών και μουσικών τμημάτων αλλά και γονείς, που θέλουν να καλλιεργήσουν νέες οπτικές μουσικής εκπαίδευσης σε αυτή τη νεαρή ηλικιακή ομάδα.
Περιεχόμενα
Πρόλογος της επιμελήτριας στην ελληνική έκδοση
Χριστίνα Σωτηρίου
Το πρωτοποριακό έργο του Edwin E. Gordon
Andrea Apostoli
Πρόλογος
Εισαγωγή
Μουσική δεκτικότητα
Ακουστικότητα
Προπαρασκευαστική ακουστικότητα και θεωρία μουσικής εκμάθησης
Έκθεση
Μίμηση
Αφομοίωση
Ετοιμότητα για τη σχολική μουσική
Οργανική μουσική
Ξεκινώντας και οργανώνοντας ένα μουσικό πρόγραμμα για την πρώιμη παιδική ηλικία
Επίλογος
Γλωσσάρι
Βιβλιογραφία
Ευρετήριο όρων
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Λίγα λόγια για την επιμελήτρια του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις