0
Your Καλαθι
Μάρκετινγκ υπηρεσιών
Περιγραφή
Μια χειροπιαστή και ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φώς στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Πραγματεύεται έναν τομέα της ελληνικής οικονομίας που βρίσκεται σε έντονη έξαρση και παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αναλύει τις διαφορές προϊόντων και υπηρεσιών. Η πληθώρα των παραδειγμάτων από επιχειρήσεις τουρισμού, εστίασης, υγείας, ασφάλισης, τραπεζών, οργανισμών κοινής ωφελείας κ.τ.λ., το καθιστούν μοναδικό στο είδος του.
Επιπλέον ζητήματα που καλύπτονται:
- Μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών
- Η ποιότητα των υπηρεσιών
- Η επαφή με τους πελάτες και το σύστημα εξυπηρέτησής τους
Το βιβλίο ενδείκνυνται για:
-Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
-Στελέχη επιχειρήσεων.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις