0
Your Καλαθι
Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού των LEGO® MINDSTORMS® EV3, που βασίζεται σε μπλοκ, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να προγραμματίσει έξυπνα ρομπότ. Διαθέτει ισχυρότατα χαρακτηριστικά που στην αρχή μπορούν να προκαλέσουν φόβο στον αρχάριο. Το βιβλίο "Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3" είναι ένας έγχρωμος φιλικός οδηγός για αρχάριους σχεδιασμένος για να γεφυρώσει αυτόν το φόβο.
Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό
σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς. Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:
Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές
Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο
Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων
Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας
Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα
Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους.
Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Κεφάλαιο 1 LEGO και ρομπότ: ένας υπέροχος συνδυασμός
κεφάλαιο 2 Το περιβάλλον προγραμματισμού EV3
κεφάλαιο 3 TriBot: Το δοκιμαστικό ρομπότ
κεφάλαιο 4 Κίνηση
κεφαλαίο 5 Αισθητήρες
κεφάλαιο 6 Ροή προγράμματος
κεφάλαιο 7 Το πρόγραμμα WallFollower: πλοήγηση σε ένα λαβύρινθο
κεφάλαιο 8 Καλώδια δεδομένων
κεφάλαιο 9 Καλώδια δεδομένων και το μπλοκ διακοπτών
κεφάλαιο 10 Καλώδια δομένων και το μπλοκ βρόχου
κεφάλαιο 11 Μεταβλητές
κεφάλαιο 12 Τα μπλοκ
κεφάλαιο 13 Μαθηματικά και λογική
κεφάλαιο 14 Ο φωτισμός EV3, τα κουμπιά και η οθόνη
κεφάλαιο 15 Πίνακες
κεφάλαια 16 Αρχεία
κεφάλαιο 17 Καταγραφή δεδομένων
κεφάλαιο 18 Πολλαπλές εργασίες
κεφάλαιο 19 Ένα πρόγραμμα LineFollower ελεγχόμενο από PID
παράρτημα A Συμβατότητα NXT και EV3
παράρτημα Β EV3 Ιστότοποι
Ευρετήριο
Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό
σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς. Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:
Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές
Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο
Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων
Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας
Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα
Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους.
Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Κεφάλαιο 1 LEGO και ρομπότ: ένας υπέροχος συνδυασμός
κεφάλαιο 2 Το περιβάλλον προγραμματισμού EV3
κεφάλαιο 3 TriBot: Το δοκιμαστικό ρομπότ
κεφάλαιο 4 Κίνηση
κεφαλαίο 5 Αισθητήρες
κεφάλαιο 6 Ροή προγράμματος
κεφάλαιο 7 Το πρόγραμμα WallFollower: πλοήγηση σε ένα λαβύρινθο
κεφάλαιο 8 Καλώδια δεδομένων
κεφάλαιο 9 Καλώδια δεδομένων και το μπλοκ διακοπτών
κεφάλαιο 10 Καλώδια δομένων και το μπλοκ βρόχου
κεφάλαιο 11 Μεταβλητές
κεφάλαιο 12 Τα μπλοκ
κεφάλαιο 13 Μαθηματικά και λογική
κεφάλαιο 14 Ο φωτισμός EV3, τα κουμπιά και η οθόνη
κεφάλαιο 15 Πίνακες
κεφάλαια 16 Αρχεία
κεφάλαιο 17 Καταγραφή δεδομένων
κεφάλαιο 18 Πολλαπλές εργασίες
κεφάλαιο 19 Ένα πρόγραμμα LineFollower ελεγχόμενο από PID
παράρτημα A Συμβατότητα NXT και EV3
παράρτημα Β EV3 Ιστότοποι
Ευρετήριο
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις