0
Your Καλαθι
Στρατηγικό Μάνατζμεντ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, 6η Έκδοση
Έννοιες και Μελέτες Περίπτωσης
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Η 6η Έκδοση του βιβλίου «Στρατηγικό Μάνατζμεντ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Έννοιες και Μελέτες Περίπτωσης» δεν περιλαμβάνει περιττές πληροφορίες παρά μόνο τις έννοιες που βοηθούν τους φοιτητές να αναλύσουν πραγματικές επιχειρηματικές καταστάσεις. Έχει επικαιροποιηθεί με μοντέλα Στρατηγικού Μάνατζμεντ που βασίζονται σε καινοτόμες ιδέες οι οποίες αναδύθηκαν τα τελευταία χρόνια. Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από τέσσερεις σύντομες ενότητες που αναλύουν σε βάθος ειδικά θέματα, ώστε το βιβλίο να μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες των φοιτητών. Με αυτήν την προσεκτικά σχεδιασμένη προσέγγιση, η 6η Έκδοση παρέχει στους φοιτητές τα εργαλεία που χρειάζονται για την ανάλυση επιχειρηματικών στρατηγικών.
Περιέχει: Πρόλογος - Τι είναι η στρατηγική και η διαδικασία της στρατηγικής διοίκησης; - Αξιολογώντας το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης - Αξιολογώντας τις εσωτερικές ικανότητες μιας επιχείρησης - Ηγεσία κόστους - Διαφοροποίηση προϊόντων - Ευελιξία και πραγματικά δικαιώματα προαίρεσης - Αθέμιτη σύμπραξη - Κάθετη ολοκλήρωση - Εταιρική επέκταση δραστηριοτήτων - Οργάνωση για την εφαρμογή της εταιρικής επέκτασης δραστηριοτήτων - Στρατηγικές συμμαχίες - Συγχωνεύσεις και Εξαγορές - Γλωσσάρι - Ευρετήριο
Η 6η Έκδοση του βιβλίου «Στρατηγικό Μάνατζμεντ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Έννοιες και Μελέτες Περίπτωσης» δεν περιλαμβάνει περιττές πληροφορίες παρά μόνο τις έννοιες που βοηθούν τους φοιτητές να αναλύσουν πραγματικές επιχειρηματικές καταστάσεις. Έχει επικαιροποιηθεί με μοντέλα Στρατηγικού Μάνατζμεντ που βασίζονται σε καινοτόμες ιδέες οι οποίες αναδύθηκαν τα τελευταία χρόνια. Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από τέσσερεις σύντομες ενότητες που αναλύουν σε βάθος ειδικά θέματα, ώστε το βιβλίο να μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες των φοιτητών. Με αυτήν την προσεκτικά σχεδιασμένη προσέγγιση, η 6η Έκδοση παρέχει στους φοιτητές τα εργαλεία που χρειάζονται για την ανάλυση επιχειρηματικών στρατηγικών.
Περιέχει: Πρόλογος - Τι είναι η στρατηγική και η διαδικασία της στρατηγικής διοίκησης; - Αξιολογώντας το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης - Αξιολογώντας τις εσωτερικές ικανότητες μιας επιχείρησης - Ηγεσία κόστους - Διαφοροποίηση προϊόντων - Ευελιξία και πραγματικά δικαιώματα προαίρεσης - Αθέμιτη σύμπραξη - Κάθετη ολοκλήρωση - Εταιρική επέκταση δραστηριοτήτων - Οργάνωση για την εφαρμογή της εταιρικής επέκτασης δραστηριοτήτων - Στρατηγικές συμμαχίες - Συγχωνεύσεις και Εξαγορές - Γλωσσάρι - Ευρετήριο
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις