The Business of Tourism

Έκπτωση
11%
Τιμή Εκδότη: 59.35
52.82
Τιμή Πρωτοπορίας
+
507507
Συγγραφέας: Holloway, Christopher
Εκδόσεις: Pearson
Σελίδες:808
Ημερομηνία Έκδοσης:14/08/2019
ISBN:9781292063249
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

The tourism industry is in a constant state of flux, where trends and attitudes are frequently susceptible to outside influences, including factors such as technological and economic change. The Business of Tourism by Chris Holloway and Claire Humphreys is the ideal textbook to help readers not only understand these new changes but look at them with a critical eye and predict future trends. This book is an essential text for students of tourism management or travel and tourism. The historical context is combined with background theory and research, plus up-to-date international case studies. It examines in detail the tourism product, its impacts and the nature of the tourist, to provide the reader with a comprehensive understanding of the management of this important global industry. The result is a practical and relevant text for any student wishing to work in one of the many diverse sectors of the tourism industry.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!