0
Your Καλαθι
Οι φόνοι της κίσσας
Περιγραφή
Ποιος σκότωσε τον σερ Μάγκνους Πάι;
Όταν εκείνο το αυγουστιάτικο βράδυ η υπεύθυνη έκδοσης Σούζαν Ράιλαντ άρχιζε να διαβάζει το χειρόγραφο ενός αστυνομικού μυθιστορήματος, με πρωταγωνιστή τον ντετέκτιβ Άττικους Πυντ, δεν μπορούσε να υποψιαστεί ότι θα έπρεπε η ίδια να γράψει το τέλος…
Ο συγγραφέας Άλαν Κόνγουεϊ ήταν το μεγαλύτερο όνομα στον εκδοτικό οίκο και όλοι στηρίζονταν στην επιτυχία του νέου βιβλίου του. Η ένατη υπόθεση του διάσημου ντετέκτιβ αφορούσε τον ύποπτο θάνατο μιας οικονόμου και τον φόνο του μεγαλοκτηματία εργοδότη της σε μια βρετανική επαρχία, το 1955.
Καθώς πλησίαζε στον επίλογο, η Σούζαν διαπίστωσε ότι έλειπαν οι τελευταίες σελίδες. Τι νόημα είχε να διαβάσει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που δεν αποκάλυπτε τη λύση του μυστηρίου; αναρωτήθηκε και πέταξε το χειρόγραφο στην άκρη. Η απάντηση ήρθε από τη φωνή του ραδιοφώνου. Ο συγγραφέας του βιβλίου είχε βρεθεί νεκρός. Το χειρόγραφο σημείωμα αυτοκτονίας βρισκόταν ήδη επάνω στο γραφείο του εκδότη της, Τσαρλς Κλόβερ.
Από εκείνη τη στιγμή η Σούζαν ήξερε ότι από αναγνώστης θα γινόταν ντετέκτιβ…
Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί σ’ ένα καλό αστυνομικό βιβλίο.
Αυτό είναι προειδοποίηση…
Σούζαν Ράιλαντ
Ένα μεγαλοφυές μυθιστόρημα μέσα στο ίδιο το μυθιστόρημα… Η αστυνομική λογοτεχνία του Horowitz «παίζει» με το έγκλημα και ταυτόχρονα μιμείται με εξαιρετική σοβαρότητα τους κλασικούς του είδους. The Sunday Times
Θέλετε να διαβάσετε ένα κορυφαίο αστυνομικό μυθιστόρημα; Οι Φόνοι της Κίσσας από τον Anthony Horowitz. Τόσο καλό, σαν να το έγραψε η Agatha Christie. Καλύτερο σε αρκετά σημεία. Ευφυέστερο.
Stephen King, συγγραφέας
Ένα μεγαλοφυές μυθιστόρημα μέσα στο ίδιο το μυθιστόρημα… Η αστυνομική λογοτεχνία του Horowitz «παίζει» με το έγκλημα και ταυτόχρονα μιμείται με εξαιρετική σοβαρότητα τους κλασικούς του είδους.
The Sunday Times
Ο συγγραφέας κατορθώνει μέσα από τις αστυνομικές του υποθέσεις να προβάλλει τα στερεότυπα και τις ηθικές αξίες που διέτρεχαν τις κλειστές κοινωνίες τη δεκαετία του ’50 στη Βρετανία, αλλά και να σχολιάσει με καυστικότητα τα κακώς κείμενα του εκδοτικού και συγγραφικού γίγνεσθαι στις μέρες μας.
Κέλλη Κρητικού, Athens Voice
Και έρχεται επιτέλους, ξαφνικά ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που σε κρατάει ξύπνιο τα βράδια. Όχι με την ωμότητα και την αγριότητα. Με την πλοκή, τους χαρακτήρες, την πρόκληση και την αριστοτεχνική συνύπαρξη ...δύο στην ουσία μυθιστορημάτων σε διαφορετικά επίπεδα ανάγνωσης!
Κατερίνα Γκαγκάκη, επικοινωνιολόγος
Όταν εκείνο το αυγουστιάτικο βράδυ η υπεύθυνη έκδοσης Σούζαν Ράιλαντ άρχιζε να διαβάζει το χειρόγραφο ενός αστυνομικού μυθιστορήματος, με πρωταγωνιστή τον ντετέκτιβ Άττικους Πυντ, δεν μπορούσε να υποψιαστεί ότι θα έπρεπε η ίδια να γράψει το τέλος…
Ο συγγραφέας Άλαν Κόνγουεϊ ήταν το μεγαλύτερο όνομα στον εκδοτικό οίκο και όλοι στηρίζονταν στην επιτυχία του νέου βιβλίου του. Η ένατη υπόθεση του διάσημου ντετέκτιβ αφορούσε τον ύποπτο θάνατο μιας οικονόμου και τον φόνο του μεγαλοκτηματία εργοδότη της σε μια βρετανική επαρχία, το 1955.
Καθώς πλησίαζε στον επίλογο, η Σούζαν διαπίστωσε ότι έλειπαν οι τελευταίες σελίδες. Τι νόημα είχε να διαβάσει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που δεν αποκάλυπτε τη λύση του μυστηρίου; αναρωτήθηκε και πέταξε το χειρόγραφο στην άκρη. Η απάντηση ήρθε από τη φωνή του ραδιοφώνου. Ο συγγραφέας του βιβλίου είχε βρεθεί νεκρός. Το χειρόγραφο σημείωμα αυτοκτονίας βρισκόταν ήδη επάνω στο γραφείο του εκδότη της, Τσαρλς Κλόβερ.
Από εκείνη τη στιγμή η Σούζαν ήξερε ότι από αναγνώστης θα γινόταν ντετέκτιβ…
Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί σ’ ένα καλό αστυνομικό βιβλίο.
Αυτό είναι προειδοποίηση…
Σούζαν Ράιλαντ
Ένα μεγαλοφυές μυθιστόρημα μέσα στο ίδιο το μυθιστόρημα… Η αστυνομική λογοτεχνία του Horowitz «παίζει» με το έγκλημα και ταυτόχρονα μιμείται με εξαιρετική σοβαρότητα τους κλασικούς του είδους. The Sunday Times
Θέλετε να διαβάσετε ένα κορυφαίο αστυνομικό μυθιστόρημα; Οι Φόνοι της Κίσσας από τον Anthony Horowitz. Τόσο καλό, σαν να το έγραψε η Agatha Christie. Καλύτερο σε αρκετά σημεία. Ευφυέστερο.
Stephen King, συγγραφέας
Ένα μεγαλοφυές μυθιστόρημα μέσα στο ίδιο το μυθιστόρημα… Η αστυνομική λογοτεχνία του Horowitz «παίζει» με το έγκλημα και ταυτόχρονα μιμείται με εξαιρετική σοβαρότητα τους κλασικούς του είδους.
The Sunday Times
Ο συγγραφέας κατορθώνει μέσα από τις αστυνομικές του υποθέσεις να προβάλλει τα στερεότυπα και τις ηθικές αξίες που διέτρεχαν τις κλειστές κοινωνίες τη δεκαετία του ’50 στη Βρετανία, αλλά και να σχολιάσει με καυστικότητα τα κακώς κείμενα του εκδοτικού και συγγραφικού γίγνεσθαι στις μέρες μας.
Κέλλη Κρητικού, Athens Voice
Και έρχεται επιτέλους, ξαφνικά ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που σε κρατάει ξύπνιο τα βράδια. Όχι με την ωμότητα και την αγριότητα. Με την πλοκή, τους χαρακτήρες, την πρόκληση και την αριστοτεχνική συνύπαρξη ...δύο στην ουσία μυθιστορημάτων σε διαφορετικά επίπεδα ανάγνωσης!
Κατερίνα Γκαγκάκη, επικοινωνιολόγος
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις