0
Your Καλαθι
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008
Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Συλλογικό έργο: Efraim Turban, David King, Judy McKay, Peter Marshall, Jae Lee, Dennis Viehland, Linda Volonino, Christy Cheung, Linda Lai, Carol Pollard
- Επισκόπηση ηλεκτρονικού εμπορίου - Ηλεκτρονικές θέσεις αγορών: Δομές, μηχανισμοί, οικονομικά & επιπτώσεις
- Λιανικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Προϊόντα & υπηρεσίες
- συμπεριφορά καταναλωτή, έρευνες αγοράς & διαφήμιση
- Ηλεκτρονικό εμπόριο Β2Β: Πώληση και αγορά σε ιδιωτικές ηλεκτρονικές θέσεις αγορών - Ανταλλακτήρια Β2Β, κατάλογοι και άλλες υπηρεσίες υποστήριξης - Αλυσίδες ηλεκτρονικών προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο, και ηλεκτρονικές επιχειρηματικές πύλες
- Καινοτόμα συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου : Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ηλεκτρονική εκμάθηση και σε ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτή με καταναλωτή - Κινητό εμπόριο και διεισδυτική υπολογιστική
- Δυναμική διαπραγμάτευση: Ηλεκτρονικές δημοπρασίες, ανταλλαγές και διαπραγματεύσεις - Ασφάλεια ηλεκτρονικού εμπορίου - Συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών - Εκπλήρωση παραγγελιών, ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με πελάτες και άλλες υπηρεσίες υποστήριξης
- Στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου και παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο - Οικονομικά στοιχεία και αιτιολόγηση του ηλεκτρονικού εμπορίου - Έναρξη μιας επιτυχημένης ηλεκτρονικής επιχείρησης και έργων ηλεκτρονικού εμπορίου - Νομικές, ηθικές επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ζητήματα συμμόρφωσης - Κοινωνικά δίκτυα και ριζοσπάστές των κλάδων στο περιβάλλον
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις