0
Your Καλαθι
Διοίκηση παραγωγής και υπηρεσιών
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Στο βιβλίο "Διοίκηση Παραγωγής & Υπηρεσιών" ο αναπληρωτής καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Ιωάννου εξετάζει θέματα που αφορούν στο σχεδιασμό, ανάλυση, ανασχεδιασμό, βελτιστοποίηση και λειτουργία βιομηχανικών και κατασκευαστικών συστημάτων, καθώς και συστημάτων παροχής υπηρεσιών, προβάλλοντας την ανάγκη για αποτελεσματική διαχείριση των περιορισμένων πόρων των συστημάτων αυτών.
Ο αναγνώστης θα μπορέσει να κατανοήσει τα ουσιώδη στοιχεία, υποσυστήματα και λειτουργίες, καθώς και την οργανωτική δομή ενός συστήματος παραγωγής ή παροχής υπηρεσιών. Παράλληλα, θα αποκτήσει εμπεριστατωμένη γνώση των προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά το σχεδιασμό και τη λειτουργία των συστημάτων αυτών, καθώς και των μεθόδων επίλυσης των σχετικών επιχειρησιακών προβλημάτων, τόσο με αναλυτικές όσο και με υπολογιστικές μεθόδους.
Ο συγγραφέας πραγματεύεται όλους τους βασικούς τομείς της Διοίκησης Παραγωγής και Υπηρεσιών: αρχές και συνιστώσες του POM (Production and Operations Management), προβλέψεις ζήτησης, επιλογή τοποθεσίας, χωροταξικός σχεδιασμός, διαχείριση αποθεμάτων, συστήματα MRP, χρονικός προγραμματισμός, φιλοσοφία Just-in-time και στατιστικός έλεγχος ποιότητας. Σε κάθε ενότητα του βιβλίου, παρουσιάζονται πρώτα τα επιχειρησιακά προβλήματα και στη συνέχεια τα εργαλεία και οι τεχνικές επίλυσής τους, συμπεριλαμβάνοντας μοντέλα προτυποποίησης, αναλυτικές λύσεις, αλγορίθμους (ακριβείς, ευρετικούς και μεταευρετικούς) εύρεσης λύσεων, ενώ τέλος, παρατίθενται μέθοδοι υλοποίησης των σχετικών επιχειρησιακών αποφάσεων. Στις περισσότερες ενότητες εντάσσονται και μελέτες περίπτωσης για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων και την ανάδειξη της πρακτικής εφαρμογής των εργαλείων και μεθόδων.
Το βιβλίο αποτελεί εγχειρίδιο αναφοράς για μάνατζερ και στελέχη επιχειρήσεων επιφορτισμένα με αποφάσεις διοίκησης και διαχείρισης πόρων στους σχετικούς με το POM τομείς, ενώ καλύπτει παράλληλα και την εκπαίδευση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.
Ο αναγνώστης θα μπορέσει να κατανοήσει τα ουσιώδη στοιχεία, υποσυστήματα και λειτουργίες, καθώς και την οργανωτική δομή ενός συστήματος παραγωγής ή παροχής υπηρεσιών. Παράλληλα, θα αποκτήσει εμπεριστατωμένη γνώση των προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά το σχεδιασμό και τη λειτουργία των συστημάτων αυτών, καθώς και των μεθόδων επίλυσης των σχετικών επιχειρησιακών προβλημάτων, τόσο με αναλυτικές όσο και με υπολογιστικές μεθόδους.
Ο συγγραφέας πραγματεύεται όλους τους βασικούς τομείς της Διοίκησης Παραγωγής και Υπηρεσιών: αρχές και συνιστώσες του POM (Production and Operations Management), προβλέψεις ζήτησης, επιλογή τοποθεσίας, χωροταξικός σχεδιασμός, διαχείριση αποθεμάτων, συστήματα MRP, χρονικός προγραμματισμός, φιλοσοφία Just-in-time και στατιστικός έλεγχος ποιότητας. Σε κάθε ενότητα του βιβλίου, παρουσιάζονται πρώτα τα επιχειρησιακά προβλήματα και στη συνέχεια τα εργαλεία και οι τεχνικές επίλυσής τους, συμπεριλαμβάνοντας μοντέλα προτυποποίησης, αναλυτικές λύσεις, αλγορίθμους (ακριβείς, ευρετικούς και μεταευρετικούς) εύρεσης λύσεων, ενώ τέλος, παρατίθενται μέθοδοι υλοποίησης των σχετικών επιχειρησιακών αποφάσεων. Στις περισσότερες ενότητες εντάσσονται και μελέτες περίπτωσης για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων και την ανάδειξη της πρακτικής εφαρμογής των εργαλείων και μεθόδων.
Το βιβλίο αποτελεί εγχειρίδιο αναφοράς για μάνατζερ και στελέχη επιχειρήσεων επιφορτισμένα με αποφάσεις διοίκησης και διαχείρισης πόρων στους σχετικούς με το POM τομείς, ενώ καλύπτει παράλληλα και την εκπαίδευση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις