0
Your Καλαθι
Διδάσκοντας ιστορία: από τις θεωρίες μάθησης στη στοχοθετική στρατηρική
Μια νέα διδακτική προσέγγιση του μαθήματος στο πλαίσιο της κοινωνίας της γνώσης
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας αξιοποιεί με αποτελεσματικό τρόπο τα τελευταία πορίσματα της επιστήμης και την πολύχρονη εκπαιδευτική εμπειρία του ως ιστορικού και παιδαγωγού για να θεμελιώσει μια νέα στρατηγική για τη διδασκαλία της Ιστορίας.
Ο συγγραφέας, προκειμένου να τεκμηριώσει επιστημονικά το σύγχρονο αυτό διδακτικό σχήμα προσέγγισης της ιστορικής γνώσης, προβαίνει σε:
συστηματική αξιοποίηση των θεωριών μάθησης, της κριτικής σκέψης και των στοχοταξινομιών
ανάλυση-αποτίμηση των χρησιμοποιουμένων μορφών, μεθόδων και πορειών διδασκαλίας της Ιστορίας
επισήμανση των ομοιοτήτων και των διαφορών με τα γνωστά ήδη διδακτικά σχήματα
συγκερασμό των παραδοχών που προκύπτουν από την παραπάνω διαδικασία με τα σύγχρονα πορίσματα των Επιστημών της Αγωγής, την ερευνα και την πρωτότυπη δημιουργία.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις