0
Your Καλαθι
Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας
Περιγραφή
«Ναι στο στοχασμό, ναι στον εκπαιδευτικό που στοχάζεται». Άλλη μία έκφραση του συρμού, ή ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε προσπάθειας για εκπαιδευτική μεταρρύθμιση;
Τι ακριβώς είναι ο «στοχασμός στο εκπαιδευτικό έργο» και γιατί προσεγγίζεται με τόσο πολλούς και διαφορετικούς τρόπους;
Πάνω σε τι στοχάζονται οι επαγγελματίες εκπαιδευτικοί;
Ποιές οι απαραίτητες συνθήκες και προϋποθέσεις για την εμφάνιση του στοχασμού στο εκπαιδευτκό έργο;
Ποιός ο ρόλος της πρακτικής άσκησης, κατά την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, αλλά και της έρευνας στην προώθηση του στοχασμού;
Το βιβλίο αυτό, αντλώντας το υλικό του τόσο από τη θεωρία όσο και από την πράξη, εγείρει παρόμοια ερωτήματα και οδηγεί τον αναγνώστη στο κεντρικό ερώτημα του κατά πόσο επιθυμητός και εφικτός είναι ο στοχασμός στο εκπαιδευτικό έργο.
Τι ακριβώς είναι ο «στοχασμός στο εκπαιδευτικό έργο» και γιατί προσεγγίζεται με τόσο πολλούς και διαφορετικούς τρόπους;
Πάνω σε τι στοχάζονται οι επαγγελματίες εκπαιδευτικοί;
Ποιές οι απαραίτητες συνθήκες και προϋποθέσεις για την εμφάνιση του στοχασμού στο εκπαιδευτκό έργο;
Ποιός ο ρόλος της πρακτικής άσκησης, κατά την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, αλλά και της έρευνας στην προώθηση του στοχασμού;
Το βιβλίο αυτό, αντλώντας το υλικό του τόσο από τη θεωρία όσο και από την πράξη, εγείρει παρόμοια ερωτήματα και οδηγεί τον αναγνώστη στο κεντρικό ερώτημα του κατά πόσο επιθυμητός και εφικτός είναι ο στοχασμός στο εκπαιδευτικό έργο.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις