0
Your Καλαθι
Διδακτική και σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων STEM και ΤΠΕ
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Περιέχει: ΜΕΡΟΣ Ι: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ, Θεωρίες Μάθησης, Διδακτικά Μοντέλα, ΜΕΡΟΣ ΙΙ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, STEM ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ, Η Υπολογιστική Επιστήμη και η Υπολογιστική Σκέψη στην Εκπαίδευση / Επιστημολογική και Μεθοδολογική Θεώρηση, Το STEM και η υπολογιστική Σκέψη στη Διδακτική / Εισαγωγή στη Θεωρία & Μεθοδολογία του STEM, Σχεδιασμός Διδακτικών Σεναρίων STEM και ΤΠΕ, STEM δίχως Υπολογιστή, Ειδικές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες και STEM, ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ: ΥΛΙΚΑ, Υλικά για Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες STEM, Λογισμικά Υποστήριξης STEM, ΜΕΡΟΣ IV: ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ STEM, Πλατφόρμα ARDUINO για εκπαιδευτικές δραστηριότητες STEM, Πλατφόρμα Raspberry Pi για Ανάπτυξη Δραστηριοτήτων STEM με Scratch και Python, Εκπαιδευτική Ρομποτική, LabVIEW για Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες STEM, Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Εφαρμογών με Ejs, Βιβλιογραφία, Ευρετήριο.
Το παρόν βιβλίο γράφτηκε με σκοπό να αποτελέσει, για τον φοιτητή των Παιδαγωγικών Τμημάτων και άλλων Τμημάτων Θετικής κατεύθυνσης που ασχολούνται με την Διδακτική, και τον σύγχρονο εκπαιδευτικό, έναν πλήρη οδηγό για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που «ολοκληρώνουν» διε-επιστημονικά το STEM με την εκπαίδευση. Το βιβλίο αυτό είναι ουσιαστικά το πρώτο βιβλίο που αναλύει τη Θεωρία και Μεθοδολογία του STEM, ενώ μέσω παραδειγμάτων, υλοποιείται το λεγόμενο “computing”, το οποίο διαπερνά τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις στην Ευρώπη και στην Αμερική. Το “computing” και το STEM είναι κάτι πολύ παραπάνω από την επιστήμη των υπολογιστών (computer science) και ουσιαστικά είναι μια μέθοδος που εμπλέκει τους εκπαιδευομένους-σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης- στον επιστημονικό τρόπο σκέψης, ενώ παράλληλα θεωρείται μια διδακτική παρέμβαση για την επίλυση προβλήματος εμπλέκοντας την υπολογιστική επιστήμη. Δεν είναι τυχαίο ότι τα ινστιτούτα εκπαιδευτικής πολιτικής σε προηγμένες χώρες, συνεργάζονται με τα Πανεπιστήμια, αλλά και με την Google και την Microsoft, ώστε να δημιουργηθούν νέα αναλυτικά προγράμματα για την επόμενη γενιά των μαθητών, ενώ ένας μεγάλος αριθμός προπτυχιακών και μεταπτυχιακών τμημάτων αναφέρονται πλέον στην Υπολογιστική Επιστήμη (computational science). Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων που ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες και θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα όπως η υπολογιστική σκέψη, το STEM, η υπολογιστική επιστήμη, η έννοια του μοντέλου, κλπ.. Απευθύνεται επίσης σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των θετικών επιστημών και της επιστήμης της μηχανικής (engineering), οι οποίοι θα πρέπει να γνωρίσουν την υπολογιστική σκέψη και τα χαρακτηριστικά της, καθώς είτε ως εκπαιδευτικοί, είτε ως επιστήμονες/μηχανικοί, θα κληθούν να ασχοληθούν με αυτήν και να την εφαρμόσουν άμεσα ή έμμεσα. Τέλος απευθύνεται επίσης σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να αυτοεπιμορφωθούν σε θέματα υπολογιστικής σκέψης και να αναπτύξουν μόνοι τους μοντέλα προσομοίωσης, ώστε να μην θεωρείται η ανάπτυξη μοντέλων ως μαύρο κουτί.
Το παρόν βιβλίο γράφτηκε με σκοπό να αποτελέσει, για τον φοιτητή των Παιδαγωγικών Τμημάτων και άλλων Τμημάτων Θετικής κατεύθυνσης που ασχολούνται με την Διδακτική, και τον σύγχρονο εκπαιδευτικό, έναν πλήρη οδηγό για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που «ολοκληρώνουν» διε-επιστημονικά το STEM με την εκπαίδευση. Το βιβλίο αυτό είναι ουσιαστικά το πρώτο βιβλίο που αναλύει τη Θεωρία και Μεθοδολογία του STEM, ενώ μέσω παραδειγμάτων, υλοποιείται το λεγόμενο “computing”, το οποίο διαπερνά τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις στην Ευρώπη και στην Αμερική. Το “computing” και το STEM είναι κάτι πολύ παραπάνω από την επιστήμη των υπολογιστών (computer science) και ουσιαστικά είναι μια μέθοδος που εμπλέκει τους εκπαιδευομένους-σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης- στον επιστημονικό τρόπο σκέψης, ενώ παράλληλα θεωρείται μια διδακτική παρέμβαση για την επίλυση προβλήματος εμπλέκοντας την υπολογιστική επιστήμη. Δεν είναι τυχαίο ότι τα ινστιτούτα εκπαιδευτικής πολιτικής σε προηγμένες χώρες, συνεργάζονται με τα Πανεπιστήμια, αλλά και με την Google και την Microsoft, ώστε να δημιουργηθούν νέα αναλυτικά προγράμματα για την επόμενη γενιά των μαθητών, ενώ ένας μεγάλος αριθμός προπτυχιακών και μεταπτυχιακών τμημάτων αναφέρονται πλέον στην Υπολογιστική Επιστήμη (computational science). Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων που ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες και θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα όπως η υπολογιστική σκέψη, το STEM, η υπολογιστική επιστήμη, η έννοια του μοντέλου, κλπ.. Απευθύνεται επίσης σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των θετικών επιστημών και της επιστήμης της μηχανικής (engineering), οι οποίοι θα πρέπει να γνωρίσουν την υπολογιστική σκέψη και τα χαρακτηριστικά της, καθώς είτε ως εκπαιδευτικοί, είτε ως επιστήμονες/μηχανικοί, θα κληθούν να ασχοληθούν με αυτήν και να την εφαρμόσουν άμεσα ή έμμεσα. Τέλος απευθύνεται επίσης σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να αυτοεπιμορφωθούν σε θέματα υπολογιστικής σκέψης και να αναπτύξουν μόνοι τους μοντέλα προσομοίωσης, ώστε να μην θεωρείται η ανάπτυξη μοντέλων ως μαύρο κουτί.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις