Ψηφιακή επικοινωνία

Νέα μέσα και η ελληνική κοινωνία των πληροφοριών
121708
Συγγραφέας: Γκαντζιάς, Γιώργος
Εκδόσεις: Ιδιωτική Έκδοση
Σελίδες:320
ISBN:9780952124696


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή


Εκδόσεις Μαγγοπούλου Ελένη



Το βιβλίο εξετάζει και αναλύει την διαχείριση και τη ρύθμιση των νέων
τεχνολογιών, τη διαχείριση των πολιτισμικών αγαθών, τις στρατηγικές και
πολιτικές ανάπτυξης των πολιτισμικών βιομηχανιών στο περιβάλλον της κοινωνίας
των πληροφοριών, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την νέα οικονομία, το ρόλο των Μέσων
Ενημέρωσης στο διαδίκτυο και την εξέλιξη της ψηφιακής επικοινωνίας στο
πολιτισμικό γίγνεσθαι. Αναφέρεται στις νέες τεχνολογίες, την Νέα Οικονομία, τα
Νέα Μέσα και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές (εμπορικές και μη), οι οποίες εισάγουν
την κοινωνία μας στον πολιτισμό της Κοινωνίας των Πληροφοριών, ο οποίος θα
είναι και ψηφιακός. Επισημαίνει ότι η ψηφιοποίηση της γνώσης, των
αγαθών/προϊόντων και υπηρεσιών (πολιτισμικών και μη) αυξάνεται τάχιστα,
διαμορφώνοντας το ψηφιακό οικοσύστημα του κυβερνοχώρου. Η ψηφιακή επικοινωνία
αναπτύσσεται στο τοπίο της μεταρρυθμιστικής πολιτικής που
αποκαλείται "Απελευθέρωση και Ψηφιοποίηση των Επικοινωνιακών Συστημάτων", τη
στιγμή που καθιερώνεται η ψηφιακή τεχνολογία, η οποία αναμένεται να δώσει πνοή
στη Βιομηχανία της Ψηφιακής Επικοινωνίας (Info-communication Industry) και στην
ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το βιβλίο λαμβάνει υπόψη τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο πολιτισμικό,
κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον της σύγχρονης κοινωνίας και
επιχειρεί να εξετάσει και να αναλύσει το πολιτισμικό τοπίο της κοινωνία των
πληροφοριών. Επισημαίνει ότι ο 21ος αιώνας είναι η εποχή της ψηφιακής
επικοινωνίας, των νέων μέσων, των ψηφιακών διαύλων, των ψηφιακών αρτηριών, των
νομισματικών συγκλίσεων και του ψηφιακού νομίσματος (π.χ. Info-Cash και Info).

Η νέα εποχή θα επιτρέψει την υλοποίηση στρατηγικών σχεδιασμών (π.χ. "Στρατηγική
της ψηφιακής Μετάλλαξης"), που θα εισαγάγουν τους κερδοσκοπικούς και μη
οργανισμούς στον παγκόσμιο ιστό της Ψηφιακής Οικονομίας, η οποία θα αναπτυχθεί
στο πλαίσιο του παγκόσμιου τοπίου της Νέας Οικονομίας, καθώς και των αρχών
σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των διαφορετικών πολιτισμών και των
ιδιαιτεροτήτων, της ελεύθερης αγοράς και του δημοσίου συμφέροντος.

Αναφέρεται στο ότι η παγκοσμιοποίηση, μαζί με τις νέες τεχνολογίες καθώς και τα
θεσμικά πλαίσια τα οποία αναπτύσσονται αποτελούν μια πραγματικότητα στην οποία
καλούνται να συμμετέχουν οι πολιτισμικές βιομηχανίες και οι επιχειρήσεις όλων
των χωρών που επιθυμούν να διαδραματίσουν ενεργό και ουσιαστικό ρόλο στην
ανάπτυξη της Κοινωνίας των Πληροφοριών και της Γνώσης. Στην Ελληνική Αγορά, η
ανάπτυξη των επικοινωνιακών συστημάτων, των νέων μέσων, του ηλεκτρονικού
εμπορίου και της Κοινωνίας των Πληροφοριών εξαρτάται από την ουσιαστική
εφαρμογή της μεταρρυθμιστικής πολιτικής για την καθιέρωση ανεξάρτητων
ρυθμιστικών αρχών που προτείνονται στο βιβλίο. Επίσης εξαρτάται άμεσα από τη
δέσμευση όλων όσων συμμετέχουν στους διαφορετικούς τομείς της πολιτισμικής
βιομηχανίας και ιδιαίτερα των μέσων της έντυπης και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
στην παροχή ποιοτικών και αξιόπιστων πολιτιστικών, ενημερωτικών και ψυχαγωγικών
υπηρεσιών, στην τήρηση της δεοντολογίας και των αρχών του δημοσίου συμφέροντος,
στην ανεξαρτησία από κομματικές δεσμεύσεις και στην προστασία του ελεύθερου
ανταγωνισμού. Συμπερασματικά το βιβλίο προτείνει μια καινοτόμο μέθοδο
διαχείρισης και ανάπτυξης της Κοινωνίας των Πληροφοριών η οποία εξαρτάται άμεσα
από τη διαχείριση του πολιτισμού, του δημοσίου συμφέροντος, των προτεινόμενων
μοντέλων στρατηγικής και διαχείρισης των αγαθών (πολιτισμικών και μη), του
ανταγωνισμού και των πρακτικών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!