0
Your Καλαθι
Διοίκηση Μάρκας - Σύγχρονες Στρατηγικές
Περιγραφή
Η «Διοίκηση Μάρκας - Σύγχρονες Στρατηγικές» αντανακλώντας τον ρόλο και τη σημασία της Μάρκας στις σύγχρονες, απαιτητικές και γεμάτες προκλήσεις συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αποσκοπεί στην κατανόηση και αποτελεσματική διοίκηση της Μάρκας. Μέσω της διεισδυτικής σκέψης, του αναλυτικού ύφους και των καινοτομικών οπτικών του συγγραφέα, προσεγγίζει το θέμα της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μαρκών, συνδέοντας τις αποφάσεις που αφορούν στη διοίκηση Μάρκας με τις ευρύτερες στρατηγικές ανάπτυξης.
Το Βιβλίο είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής:
- Ανάλυση της στρατηγικής σημασίας που διέπει την οικοδόμηση της Μάρκας.
- Σκιαγράφηση των προκλήσεων των σύγχρονων αγορών, δίνοντας έμφαση στο νέο τρόπο διοίκησης, καθώς και στην ταυτότητα της Μάρκας.
- Ανάπτυξη του τρόπου με τον οποίο η Μάρκα δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην εταιρεία ή στο προϊόν.
- Αποτίμηση Μάρκας.
Το Βιβλίο είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής:
- Ανάλυση της στρατηγικής σημασίας που διέπει την οικοδόμηση της Μάρκας.
- Σκιαγράφηση των προκλήσεων των σύγχρονων αγορών, δίνοντας έμφαση στο νέο τρόπο διοίκησης, καθώς και στην ταυτότητα της Μάρκας.
- Ανάπτυξη του τρόπου με τον οποίο η Μάρκα δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην εταιρεία ή στο προϊόν.
- Αποτίμηση Μάρκας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις