0
Your Καλαθι
Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας στα σύγχρονα ελληνικά σχολεία
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζονται οι έννοιες της πολυπολιτισμικότητας, της διαπολιτισμικότητας, της ετερότητας και αναλύονται τα μοντέλα εκπαίδευσης που υιοθέτησαν οι χώρες υποδοχής των μεταναστών από το 1960 και μετά.
Παράλληλα επιχειρείται ιστορική προσέγγιση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και γίνεται αναφορά στη διαπολιτισμική ετοιμότητα και μάθηση με την προϋπόθεση του σεβασμού και της αποδοχής της πολιτισμικής ετερότητας.
· Δεν ακολουθούν σε μια πολυπολιτισμική τάξη, τη χρήση στοιχείων από τη γλώσσα και τον πολιτισμό των αλλοδαπών / μεταναστών /προσφύγων μαθητών, ως στρατηγική.
· Ακολουθούν όμως σε μια πολυπολιτισμική τάξη, σε σχέση με την διαπολιτισμική ετοιμότητά τους, τη δημιουργία μεικτών ομάδων παιδιών, ως στρατηγική.
Παράλληλα επιχειρείται ιστορική προσέγγιση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και γίνεται αναφορά στη διαπολιτισμική ετοιμότητα και μάθηση με την προϋπόθεση του σεβασμού και της αποδοχής της πολιτισμικής ετερότητας.
· Δεν ακολουθούν σε μια πολυπολιτισμική τάξη, τη χρήση στοιχείων από τη γλώσσα και τον πολιτισμό των αλλοδαπών / μεταναστών /προσφύγων μαθητών, ως στρατηγική.
· Ακολουθούν όμως σε μια πολυπολιτισμική τάξη, σε σχέση με την διαπολιτισμική ετοιμότητά τους, τη δημιουργία μεικτών ομάδων παιδιών, ως στρατηγική.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις