0
Your Καλαθι
Τεστ ανίχνευσης αναπτυξιακής διαταραχής ψυχοκινητικού συντονισμού
παιδιών 4-8 ετών
Περιγραφή
Είναι κοινός τόπος ότι η επαρκής ανάπτυξη του ψυχοκινητικού συντονισμού και των συνακόλουθων ψυχοκινητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων αποτελεί τη sine qua non κανονιστική προϋπόθεση προκειμένου το παιδί αφενός να ελέγξει το περιβάλλον του και να κυριαρχήσει επάνω σ' αυτό και αφετέρου να προσκτήσει και αποκτήσει επαρκώς τις ακαδημαϊκές δεξιότητες.
Η μη επαρκής ανάπτυξη του ψυχοκινητικού συντονισμού συναρτάται άμεσα με τις διαταραχές του σωματικού σχήματος και της εικόνας του σώματος, αλλά και ένα πλήθος συνοδών ή δευτερογενών προβλημάτων, όπως προβλήματα στη γραφή, στην ανάγνωση, στα μαθηματικά, στην ορθογραφία, στην τεκμηρίωση του προφορικού λόγου, αντίθετη πλευρίωση, έλλειψη χωρικού προσανατολισμού, συχνά συναισθηματικά, ψυχολογικά προβλήματα και προβλήματα συμπεριφοράς κ.ά.
Επομένως καθίσταται αναγκαία η έγκαιρη και έγκυρη ανίχνευση δυσχερειών ψυχοκινητικού συντονισμού κατά την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία όπως και η συνακόλουθη έγκαιρη και έγκυρη ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση.
Το Τεστ Ανίχνευσης Αναπτυξιακής Διαταραχής Ψυχοκινητικού Συντονισμού παιδιών 4-8 ετών είναι ένα ψυχομετρικό εργαλείο εντοπισμού της διαταραχής του ψυχοκινητικού συντονισμού σε παιδιά 4-8 ετών, καλύπτει ένα ουσιαστικό κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία ψυχομετρικών εργαλείων. Η κατασκευή και στάθμιση του τεστ αυτού είναι αποτέλεσμα μιας διαχρονικής πολυετούς έρευνας, η οποία διεξήχθη στο Εργαστήριο Ειδικής και Θεραπευτικής Αγωγής (ΕΡ.Ε.Θ.Α.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του οποίου το βασικό ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στις διαταραχές της χωροχρονικότητας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. [...]
Η μη επαρκής ανάπτυξη του ψυχοκινητικού συντονισμού συναρτάται άμεσα με τις διαταραχές του σωματικού σχήματος και της εικόνας του σώματος, αλλά και ένα πλήθος συνοδών ή δευτερογενών προβλημάτων, όπως προβλήματα στη γραφή, στην ανάγνωση, στα μαθηματικά, στην ορθογραφία, στην τεκμηρίωση του προφορικού λόγου, αντίθετη πλευρίωση, έλλειψη χωρικού προσανατολισμού, συχνά συναισθηματικά, ψυχολογικά προβλήματα και προβλήματα συμπεριφοράς κ.ά.
Επομένως καθίσταται αναγκαία η έγκαιρη και έγκυρη ανίχνευση δυσχερειών ψυχοκινητικού συντονισμού κατά την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία όπως και η συνακόλουθη έγκαιρη και έγκυρη ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση.
Το Τεστ Ανίχνευσης Αναπτυξιακής Διαταραχής Ψυχοκινητικού Συντονισμού παιδιών 4-8 ετών είναι ένα ψυχομετρικό εργαλείο εντοπισμού της διαταραχής του ψυχοκινητικού συντονισμού σε παιδιά 4-8 ετών, καλύπτει ένα ουσιαστικό κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία ψυχομετρικών εργαλείων. Η κατασκευή και στάθμιση του τεστ αυτού είναι αποτέλεσμα μιας διαχρονικής πολυετούς έρευνας, η οποία διεξήχθη στο Εργαστήριο Ειδικής και Θεραπευτικής Αγωγής (ΕΡ.Ε.Θ.Α.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του οποίου το βασικό ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στις διαταραχές της χωροχρονικότητας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. [...]
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις