Η εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών στα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας

160987
Συγγραφέας: Καραντζίνης, Θωμάς
Σελίδες:360
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2003
ISBN:9789608325562


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή


Είναι γενικά αποδεκτό ότι τα παιδιά από πολύ νωρίς στη ζωή τους έρχονται σε επαφή με προμαθηματικές έννοιες και γι' αυτό ακριβώς η μαθηματική αγωγή στηρίζεται στις πρώτες εμπειρίες των παιδιών από το περιβάλλον αρχίζοντας από τα αυθόρμητα παιχνίδια τους. Η μύηση του παιδιού στο χώρο των Μαθηματικών συνιστά πράξη υψίστης σπουδαιότητας για τη διάπλαση της προσωπικότητάς του. Ο άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφεται το βιβλίο είναι η μελέτη της εξέλιξης των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών από παιδιά της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και ειδικότερα ο τρόπος με τον οποίο το παιδί ηλικίας 4-7 ετών οικοδομεί τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες.

Από την εισαγωγή του βιβλίου




Στο βιβλίο αυτό γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων των εμπειρικών μελετών σχετικά με την εξέλιξη των μαθηματικών ενοιών και διαδικασιών της διατήρησης της ποσότητας, της αντιστοίχισης ένα προς ένα, της ταξινόμησης, της σειροθέτησης, του εγκλεισμού, του χώρου, της μέτρησης και του χρόνου στα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Επίσης, με βάση τεστ το οποίο κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια της έρευνας μελετήθηκε η εξέλιξη της αξονικής συμμετρίας στα παιδιά της ανωτέρω ηλικίας.

Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!