0
Your Καλαθι
Η εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών στα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
Περιγραφή
Είναι γενικά αποδεκτό ότι τα παιδιά από πολύ νωρίς στη ζωή τους έρχονται σε επαφή με προμαθηματικές έννοιες και γι' αυτό ακριβώς η μαθηματική αγωγή στηρίζεται στις πρώτες εμπειρίες των παιδιών από το περιβάλλον αρχίζοντας από τα αυθόρμητα παιχνίδια τους. Η μύηση του παιδιού στο χώρο των Μαθηματικών συνιστά πράξη υψίστης σπουδαιότητας για τη διάπλαση της προσωπικότητάς του. Ο άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφεται το βιβλίο είναι η μελέτη της εξέλιξης των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών από παιδιά της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και ειδικότερα ο τρόπος με τον οποίο το παιδί ηλικίας 4-7 ετών οικοδομεί τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες.
Από την εισαγωγή του βιβλίου
Στο βιβλίο αυτό γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων των εμπειρικών μελετών σχετικά με την εξέλιξη των μαθηματικών ενοιών και διαδικασιών της διατήρησης της ποσότητας, της αντιστοίχισης ένα προς ένα, της ταξινόμησης, της σειροθέτησης, του εγκλεισμού, του χώρου, της μέτρησης και του χρόνου στα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Επίσης, με βάση τεστ το οποίο κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια της έρευνας μελετήθηκε η εξέλιξη της αξονικής συμμετρίας στα παιδιά της ανωτέρω ηλικίας.
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις