0
Your Καλαθι
Πέρα από τη σπονδυλωτή διάνοια ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Η γνωσιοεπιστήμη στην προοπτική της αναπτυξιακής ψυχολογίας
Περιγραφή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
KEΦAΛAIO 1
Παίρνοντας την ανάπτυξη στα σοβαρά
KEΦAΛAIO 2
Tο παιδί ως γλωσσολόγος
KEΦAΛAIO 3
Tο παιδί ως φυσικός
KEΦAΛAIO 4
Tο παιδί ως μαθηματικός
KEΦAΛAIO 5
Tο παιδί ως ψυχολόγος
KEΦAΛAIO 6
Tο παιδί ως δημιουργός συστημάτων συμβολισμού
KEΦAΛAIO 7
H εμφυτοκρατική θεωρία, η εξειδίκευση κατά πεδίο, και η κατασκευαστική θεωρία κατά Piaget
KEΦAΛAIO 8
Kατασκευάζοντας υποδείγματα της ανάπτυξης: αναπαραστατική αναπεριγραφή και συνδεσιακή θεωρία
KΕΦΑΛΑΙΟ 9
Tελειώνοντας: μερικές θεωρησιακές υποθέσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
EΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΙΩΝ
Η Annette Karmiloff-Smith προτείνει μια συναρπαστική νέα θεωρία για την αναπτυξιακή αλλαγή ως θεμελιώδες γνώρισμα των ανθρώπινων γνωσιακών ικανοτήτων. Με βάση τη δική της ρηξικέλευθη θεωρητική και εμπειρική έρευνα για την ψυχονοητική ανάπτυξη από τη βρεφική έως τα μέσα της παιδικής ηλικίας, συνθέτει σε ενιαίο υπόδειγμα την κατασκευαστική θεωρία του Piaget και την εμφυτοκρατική θεωρία του Fodor. Η συγγραφέας υποστηρίζει πειστικά ότι για να κατανοήσουμε την ευελιξία και τη δημιουργικότητα της ανθρώπινης διάνοιας χρειάζεται να αντιστρέψουμε τη συνήθη έως σήμερα προοπτική: αντί να εστιάζουμε στο τι είναι δυνατόν να εισφέρει η γνωσιοεπιστήμη στη μελέτη της αναπτυσσόμενης διάνοιας, μας καλεί να εξετάσουμε μαζί της το τι εισφέρει η αναπτυξιακή προοπτική στη γνωσιοεπιστημονική έρευνα. Το βιβλίο έχει τιμηθεί με βραβείο της Ένωσης Βρετανών Ψυχολόγων και ενδιαφέρει ερευνητές και σπουδαστές σε πεδία όπως η ψυχολογία, η γνωσιοεπιστήμη, η φιλοσοφία.
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
KEΦAΛAIO 1
Παίρνοντας την ανάπτυξη στα σοβαρά
KEΦAΛAIO 2
Tο παιδί ως γλωσσολόγος
KEΦAΛAIO 3
Tο παιδί ως φυσικός
KEΦAΛAIO 4
Tο παιδί ως μαθηματικός
KEΦAΛAIO 5
Tο παιδί ως ψυχολόγος
KEΦAΛAIO 6
Tο παιδί ως δημιουργός συστημάτων συμβολισμού
KEΦAΛAIO 7
H εμφυτοκρατική θεωρία, η εξειδίκευση κατά πεδίο, και η κατασκευαστική θεωρία κατά Piaget
KEΦAΛAIO 8
Kατασκευάζοντας υποδείγματα της ανάπτυξης: αναπαραστατική αναπεριγραφή και συνδεσιακή θεωρία
KΕΦΑΛΑΙΟ 9
Tελειώνοντας: μερικές θεωρησιακές υποθέσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
EΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΙΩΝ
Η Annette Karmiloff-Smith προτείνει μια συναρπαστική νέα θεωρία για την αναπτυξιακή αλλαγή ως θεμελιώδες γνώρισμα των ανθρώπινων γνωσιακών ικανοτήτων. Με βάση τη δική της ρηξικέλευθη θεωρητική και εμπειρική έρευνα για την ψυχονοητική ανάπτυξη από τη βρεφική έως τα μέσα της παιδικής ηλικίας, συνθέτει σε ενιαίο υπόδειγμα την κατασκευαστική θεωρία του Piaget και την εμφυτοκρατική θεωρία του Fodor. Η συγγραφέας υποστηρίζει πειστικά ότι για να κατανοήσουμε την ευελιξία και τη δημιουργικότητα της ανθρώπινης διάνοιας χρειάζεται να αντιστρέψουμε τη συνήθη έως σήμερα προοπτική: αντί να εστιάζουμε στο τι είναι δυνατόν να εισφέρει η γνωσιοεπιστήμη στη μελέτη της αναπτυσσόμενης διάνοιας, μας καλεί να εξετάσουμε μαζί της το τι εισφέρει η αναπτυξιακή προοπτική στη γνωσιοεπιστημονική έρευνα. Το βιβλίο έχει τιμηθεί με βραβείο της Ένωσης Βρετανών Ψυχολόγων και ενδιαφέρει ερευνητές και σπουδαστές σε πεδία όπως η ψυχολογία, η γνωσιοεπιστήμη, η φιλοσοφία.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις