0
Your Καλαθι
Προσπάθειες εφαρμογής καινοτομιών στην ελλ.εκπαίδευση κατά την εκπαίδευση κατά την περίοδο 1980-2020
Κατάθεση ιστορικών στοιχείων, βιωμάτων και εμπειριών
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Καθ’ όλη τη διάρκεια της πολυετούς υπηρεσίας μου στην ελληνική εκπαίδευση επιδίωξα να συμβάλω, στον βαθμό του δυνατού, στη διαμόρφωση ενός σχολείου, υπό την ευρεία έννοια του όρου, το οποίο
καλλιεργεί στους διδασκομένους τις πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της ειρηνικής συμβίωσης των ανθρώπων, της ισότητας, του σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δικαιοσύνης, της αποδοχής της διαφορετικότητας και άλλων υψηλών ιδεωδών. Διαρκής επιθυμία μου ήταν να συνεισφέρω, όσο μπορούσα, στη συγκρότηση ενός εκπαιδευτικού
συστήματος, ικανού να προσφέρει στους πολίτες τα γνωστικά και λοιπά εφόδια που είναι απαραίτητα για την αυτοπραγμάτωσή τους και την ευημερία τους ως ατόμων, αλλά και να ικανοποιεί, ταυτόχρονα, τις ανάγκες της κοινωνικο-οικονομικής ανάπτυξης και της συλλογικής προόδου.
Για τον σκοπό αυτόν εισηγήθηκα, κατά καιρούς, ως επικεφαλής επιτελικών οργάνων του Υπουργείου Παιδείας ή ως Πρόεδρος ή μέλος διαφόρων Επιτροπών Παιδείας ή αντίστοιχων Ομάδων Εργασίας ή ως ακαδημαϊκός δάσκαλος την εισαγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας ποικίλων καινοτομιών ή πρωταγωνίστησα στις προσπάθειες εφαρμογής τους. Οι σημαντικότερες από αυτές περιγράφονται στο παρόν βιβλίο. Παράλληλα, σχολιάζονται τα αποτελέσματά τους και αναλύονται οι παράγοντες που καθόρισαν την έκβασή τους.
καλλιεργεί στους διδασκομένους τις πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της ειρηνικής συμβίωσης των ανθρώπων, της ισότητας, του σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δικαιοσύνης, της αποδοχής της διαφορετικότητας και άλλων υψηλών ιδεωδών. Διαρκής επιθυμία μου ήταν να συνεισφέρω, όσο μπορούσα, στη συγκρότηση ενός εκπαιδευτικού
συστήματος, ικανού να προσφέρει στους πολίτες τα γνωστικά και λοιπά εφόδια που είναι απαραίτητα για την αυτοπραγμάτωσή τους και την ευημερία τους ως ατόμων, αλλά και να ικανοποιεί, ταυτόχρονα, τις ανάγκες της κοινωνικο-οικονομικής ανάπτυξης και της συλλογικής προόδου.
Για τον σκοπό αυτόν εισηγήθηκα, κατά καιρούς, ως επικεφαλής επιτελικών οργάνων του Υπουργείου Παιδείας ή ως Πρόεδρος ή μέλος διαφόρων Επιτροπών Παιδείας ή αντίστοιχων Ομάδων Εργασίας ή ως ακαδημαϊκός δάσκαλος την εισαγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας ποικίλων καινοτομιών ή πρωταγωνίστησα στις προσπάθειες εφαρμογής τους. Οι σημαντικότερες από αυτές περιγράφονται στο παρόν βιβλίο. Παράλληλα, σχολιάζονται τα αποτελέσματά τους και αναλύονται οι παράγοντες που καθόρισαν την έκβασή τους.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις