0
Your Καλαθι
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
Στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται ή εμπλέκονται στον τουριστικό τομέα αλλά και σ' αυτούς που σκοπεύουν να ασχοληθούν μ' αυτόν. Άτομα που λόγω θέσης εργασίας έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη-ταξιδιώτη και που η φύση της εργασίας τους απαιτεί ευαισθητοποίηση και συνειδητοποίηση των απαιτήσεων και αναγκών των πελατών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις