Κοινωνικά δίκτυα στον τουρισμό

Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 40.00
28.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
9786182022085
Συγγραφέας: Κατσώνη, Βασιλική
Εκδόσεις: Δίσιγμα
Σελίδες:288
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2021
ISBN:9786182022085
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον τουρισμό, καθώς αναλύοντας το περιεχόμενό τους, οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί και οι επιχειρήσεις μπορούν να προάγουν την ανάπτυξη και τη διατήρηση της οργανωτικής ανταγωνιστικότητας, να κατανοήσουν τι ικανοποιεί τους τουρίστες, να αναλύσουν τη συμπεριφορά τους και να αναλάβουν διορθωτικά μέτρα για τη βελτίωση του προϊόντος και των υπηρεσιών τους.
Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να εξηγήσει με εύληπτο τρόπο τη δυναμική και τη λειτουργία των κοινωνικών δικτύων στον τουρισμό και τη φιλοξενία, έτσι ώστε να είναι χρήσιμο τόσο στους φοιτητές όσο και τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να χρησιμοποιήσουν νέα εργαλεία για μια αποτελεσματική και αποδοτική ανταπόκριση στις ολοένα μεγαλύτερες ανάγκες μάρκετινγκ που έχει ο κλάδος του τουρισμού.

Περιεχόμενα
Web 2.0
Κατανόηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τύποι ιστότοπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά δίκτυα στον τουρισμό
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών
Οργανισμοί διαχείρισης προορισμού και εικόνα προορισμού
Κοινωνικά μέσα και SEO
Μάρκετινγκ μέσω email
Αυτοματισμός και κοινωνικά μέσα
Διαδικτυακή διαφήμιση
Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για διαφήμιση και προώθηση
Αξιολογήσεις
Κριτικές και διαχείριση φήμης
Βιβλιογραφία

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!