0
Your Καλαθι
Κοινωνικά δίκτυα στον τουρισμό
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον τουρισμό, καθώς αναλύοντας το περιεχόμενό τους, οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί και οι επιχειρήσεις μπορούν να προάγουν την ανάπτυξη και τη διατήρηση της οργανωτικής ανταγωνιστικότητας, να κατανοήσουν τι ικανοποιεί τους τουρίστες, να αναλύσουν τη συμπεριφορά τους και να αναλάβουν διορθωτικά μέτρα για τη βελτίωση του προϊόντος και των υπηρεσιών τους.
Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να εξηγήσει με εύληπτο τρόπο τη δυναμική και τη λειτουργία των κοινωνικών δικτύων στον τουρισμό και τη φιλοξενία, έτσι ώστε να είναι χρήσιμο τόσο στους φοιτητές όσο και τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να χρησιμοποιήσουν νέα εργαλεία για μια αποτελεσματική και αποδοτική ανταπόκριση στις ολοένα μεγαλύτερες ανάγκες μάρκετινγκ που έχει ο κλάδος του τουρισμού.
Περιεχόμενα
Web 2.0
Κατανόηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τύποι ιστότοπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά δίκτυα στον τουρισμό
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών
Οργανισμοί διαχείρισης προορισμού και εικόνα προορισμού
Κοινωνικά μέσα και SEO
Μάρκετινγκ μέσω email
Αυτοματισμός και κοινωνικά μέσα
Διαδικτυακή διαφήμιση
Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για διαφήμιση και προώθηση
Αξιολογήσεις
Κριτικές και διαχείριση φήμης
Βιβλιογραφία
Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να εξηγήσει με εύληπτο τρόπο τη δυναμική και τη λειτουργία των κοινωνικών δικτύων στον τουρισμό και τη φιλοξενία, έτσι ώστε να είναι χρήσιμο τόσο στους φοιτητές όσο και τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να χρησιμοποιήσουν νέα εργαλεία για μια αποτελεσματική και αποδοτική ανταπόκριση στις ολοένα μεγαλύτερες ανάγκες μάρκετινγκ που έχει ο κλάδος του τουρισμού.
Περιεχόμενα
Web 2.0
Κατανόηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τύποι ιστότοπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά δίκτυα στον τουρισμό
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών
Οργανισμοί διαχείρισης προορισμού και εικόνα προορισμού
Κοινωνικά μέσα και SEO
Μάρκετινγκ μέσω email
Αυτοματισμός και κοινωνικά μέσα
Διαδικτυακή διαφήμιση
Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για διαφήμιση και προώθηση
Αξιολογήσεις
Κριτικές και διαχείριση φήμης
Βιβλιογραφία
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις