Μάνατζμεντ Μια σύγχρονη άποψη

Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 27.69
20.77
Τιμή Πρωτοπορίας
+
140970
Εκδόσεις: Ζήτη
Σελίδες:303
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2002
ISBN:9789604317783
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε σπουδαστές της επιστήμης του μάνατζμεντ, παράλληλα όμως και σε νέους μάνατζερ που θα ήθελαν να μάθουν το θεωρητικό υπόβαθρο των θεμάτων που γνωρίζουν κυρίως εμπειρικά. Η λέξη Μάνατζμεντ αποτελεί έναν εξαιρετικά δημοφιλή όρο στην εποχή μας, του οποίου η εννοιολογική σημασία έχει αλλοιωθεί σε πολλές περιπτώσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι η σύγχυση από μεγάλο αριθμό σπουδαστών για τη σχέση των όρων Management και Administration, αφού και οι δύο αποδίδονται στην ελληνική γλώσσα με τη λέξη Διοίκηση. Συνέπεια της λανθασμένης συσχέτισης, είναι τα προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Administration) να θεωρούνται ταυτόσημα των σπουδών με αντικείμενο το μάνατζμεντ, κάτι που δεν είναι απόλυτα σωστό. Πολύ συχνά επίσης, ακούγονται σπουδαστές να εκδηλώνουν την επιθυμία τους να ακολουθήσουν για παράδειγμα, το μάνατζμεντ αντί για το μάρκετινγκ. Η σύγκριση των δύο όρων είναι επίσης εσφαλμένη, αφού η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει κτιστεί πάνω στα θεμέλια των αρχών και των λειτουργιών του μάνατζμεντ (ο σωστός όρος είναι Marketing Management), όπως επίσης το ίδιο ισχύει για τα χρηματοοικονομικά (Financial Management), τη σύγχρονη κατεύθυνση των Logistics (Logistics Management) κτλ.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.




Διάρθρωση του βιβλίου:



Το βιβλίο αποτελείται από 6 Κεφάλαια. Το Κεφάλαιο 1 είναι μια εισαγωγική προσέγγιση στο μάνατζμεντ, ενώ τα Κεφάλαια 2, 3, 4 και 5 αναφέρονται διεξοδικά στις βασικές λειτουργίες του μάνατζμεντ: τον Προγραμματισμό, την Οργάνωση, τη Διεύθυνση και τον Έλεγχο. Διερευνώντας τη σχετική βιβλιογραφία, θα συναντήσει κανείς περιπτώσεις όπου αναφέρονται και άλλες λειτουργίες, άλλοτε μεμονωμένα και άλλοτε συνδυαστικά. Οι λειτουργίες αυτές είναι η Λήψη Αποφάσεων, η Στελέχωση και ο Συντονισμός. Σχετικά με αυτό, παραθέτονται ορισμένα αντίθετα επιχειρήματα. Καταρχήν, η Λήψη Αποφάσεων είναι μια σημαντικότατη διαδικασία, που όμως λαμβάνει χώρα σε κάθε μια από τις βασικές λειτουργίες του μάνατζμεντ. Στα πλαίσια της διάρθρωσης του βιβλίου, η Λήψη Αποφάσεων εξετάζεται στο Κεφάλαιο του Προγραμματισμού. Η Στελέχωση αποτελεί βασικό κομμάτι της λειτουργίας της Οργάνωσης, ενώ ο Συντονισμός των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης είναι μια διαδικασία, στην οποία προφανώς εμπλέκονται όλες οι βασικές λειτουργίες του μάνατζμεντ (εξετάζεται κυρίως στο Κεφάλαιο της Οργάνωσης).
Κατά συνέπεια, σε αυτό το βιβλίο διατηρείται ο διαχωρισμός του μάνατζμεντ στις τέσσερις βασικές λειτουργίες που αναφέρθηκαν πρωτύτερα, όπως εξάλλου γίνεται στην πλειοψηφία των αντίστοιχων συγγραμμάτων της ξένης βιβλιογραφίας. Το Κεφάλαιο 6 αναφέρεται σε σύγχρονους τρόπους διοίκησης επιχειρήσεων (εξετάζονται η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, το Benchmarking και η Αναδιοργάνωση) και σε σύγχρονους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας (εξετάζεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Τα Κεφάλαια που αναφέρονται στις λειτουργίες του μάνατζμεντ, υποδιαιρούνται σε ενότητες για την καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου τους. Στο τέλος κάθε ενότητας, συνοψίζονται τα βασικότερα σημεία της, κάτω από τον τίτλο «Συμβουλές προς Μάνατζερ». Επίσης, ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στην εκτενή ανάπτυξη σημαντικών τεχνικών του μάνατζμεντ, όπως η τεχνική PERT που αφορά τον προγραμματισμό ενός έργου, ο Στατιστικός Έλεγχος Διεργασιών που είναι μια από τις πιο προηγμένες τεχνικές στατιστικού ποιοτικού ελέγχου κτλ.



Το βιβλίο αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας ομαδικής προσπάθειας, εφαρμόζοντας στην πράξη τις αρχές που πρέπει να διέπουν τη λειτουργία των ομάδων εργασίας (ένα από τα βασικά θέματα του μάνατζμεντ).




Περιέχει:



Εισαγωγή στο Μάνατζμεντ

Προγραμματισμός

Οργάνωση

Διεύθυνση

Έλεγχος

Σύγχρονοι τρόποι διοίκησης και επιχειρηματικής δραστηριότητας

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!