0
Your Καλαθι
Ο κριτικά στοχαζόμενος εκπαιδευτικός κατά τον Stephen Brookfield
Έκπτωση
10%
10%

Περιγραφή
Τι μπορεί να προσφέρει στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα μια διπλωματική εργασία με θέμα: «Ο κριτικά στοχαζόμενος εκπαιδευτικός κατά τον Stephen Brookfield: μέθοδοι και εργαλεία κριτικής συνειδητοποίησης. Η περίπτωση μιας ομάδας εστίασης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»; Κατ' αναλογία το ερώτημα είναι τι μπορεί να προσφέρει η θεωρία του κριτικού στοχασμού του Stephen Brookfield στους Έλληνες εκπαιδευτικούς, στους εκπαιδευτές ενηλίκων, αλλά και στους μαθητές;
Κατά τον Brookfield, ο δάσκαλος έχει μια αξιωματική θέση, «διδάσκει για να σώσει τον κόσμο». Η απολιτική διδασκαλία δεν συνιστά επιλογή. Αντίθετα, η κριτικοστοχαστική διδασκαλία, ως μια πολιτικά φορτισμένη διαδικασία αντίστασης στην καταπιεστική ανοχή ηγεμονικών έξωθεν επιβαλλόμενων παραδοχών, συνιστά το διακύβευμα της εκπαίδευσης. Σε μια προσπάθεια πρακτικής εφαρμογής της ο ίδιος ο Brookfield επιχειρεί μια ολοκληρωμένη μεθοδολογική πρόταση κριτικοστοχαστικής μάθησης εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων, επισημαίνοντας μεθόδους και εργαλεία για την ανάπτυξη αναστοχαστικών διαδικασιών στην εκπαιδευτική πράξη, των οποίων η εκπαιδευτική αξία αλλά και οι περιορισμοί αναλύονται στο βιβλίο αυτό.
Περιεχόμενα:
Περιεχόμενα
Προλογικό σημείωμα Σοφίας Καλογρίδη
Εισαγωγή
ΜΕΡΟΣ Α΄. ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
1 Διά βίου μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων - Θεωρητικές προσεγγίσεις
2 Κριτικός στοχασμός - Κριτική συνειδητοποίηση
3 Μέθοδοι και εργαλεία κριτικής συνειδητοποίησης
ΜΕΡΟΣ Β΄. Η ΕΡΕΥΝΑ
4 Η μεθοδολογία της έρευνας
5 Τα αποτελέσματα της έρευνας
6 Τα συμπεράσματα της έρευνας - Προτάσεις
Βιβλιογραφία
Ελληνόγλωσση
Ξενόγλωσση
Κατάλογος Σχημάτων
Κατάλογος Πινάκων
Συντομογραφίες και Ακρωνύμια
Κατά τον Brookfield, ο δάσκαλος έχει μια αξιωματική θέση, «διδάσκει για να σώσει τον κόσμο». Η απολιτική διδασκαλία δεν συνιστά επιλογή. Αντίθετα, η κριτικοστοχαστική διδασκαλία, ως μια πολιτικά φορτισμένη διαδικασία αντίστασης στην καταπιεστική ανοχή ηγεμονικών έξωθεν επιβαλλόμενων παραδοχών, συνιστά το διακύβευμα της εκπαίδευσης. Σε μια προσπάθεια πρακτικής εφαρμογής της ο ίδιος ο Brookfield επιχειρεί μια ολοκληρωμένη μεθοδολογική πρόταση κριτικοστοχαστικής μάθησης εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων, επισημαίνοντας μεθόδους και εργαλεία για την ανάπτυξη αναστοχαστικών διαδικασιών στην εκπαιδευτική πράξη, των οποίων η εκπαιδευτική αξία αλλά και οι περιορισμοί αναλύονται στο βιβλίο αυτό.
Περιεχόμενα:
Περιεχόμενα
Προλογικό σημείωμα Σοφίας Καλογρίδη
Εισαγωγή
ΜΕΡΟΣ Α΄. ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
1 Διά βίου μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων - Θεωρητικές προσεγγίσεις
2 Κριτικός στοχασμός - Κριτική συνειδητοποίηση
3 Μέθοδοι και εργαλεία κριτικής συνειδητοποίησης
ΜΕΡΟΣ Β΄. Η ΕΡΕΥΝΑ
4 Η μεθοδολογία της έρευνας
5 Τα αποτελέσματα της έρευνας
6 Τα συμπεράσματα της έρευνας - Προτάσεις
Βιβλιογραφία
Ελληνόγλωσση
Ξενόγλωσση
Κατάλογος Σχημάτων
Κατάλογος Πινάκων
Συντομογραφίες και Ακρωνύμια
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις