Θεραπευτική ρυθμική
20%
Περιγραφή
Στόχος αυτού του βιβλίου δεν είναι να αποτελέσει ένα ακόμα εγχειρίδιο με «συνταγές ασκήσεων» στον τομέα της μουσικής εκπαίδευσης, αλλά να λειτουργήσει ως ώθηση και ερέθισμα για μια διαφορετική και ισότιμη -ήτοι ανθρώπινη- αντιμετώπιση των ατόμων με αναπηρίες, προτείνοντας έναν πιο ευέλικτό και θεραπευτικό τρόπο προσέγγισης κατά την εκπαίδευσή τους.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μουσικούς, μουσικοπαιδαγωγούς, μουσικοθεραπευτές, αλλά και σε όσους έχουν σχέση με την θεραπεία ή την εκπαίδευση παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με αναπηρία ή ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης, της ειδικής παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και της ψυχιατρικής.
Επίσης απευθύνεται στους γονείς και στα παιδιά με αναπηρία, ελπίζοντας να δώσει ερεθίσματα για δημιουργική απασχόληση και να συμβάλλει στο διάλογο για τη βελτίωση του τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις