0
Your Καλαθι
Έρευνα αγοράς
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς και το σχεδιασμό της. Ο ρόλος της έρευνας αγοράς στη διαδικασία του διοικητικού marketing. Το πρόβλημα της έρευνας. Ορισμός και σκοποί των πηγών πληροφοριών. Προγραμματισμός του ερευνητικού έργου. Επιλογή κατάλληλης τεχνικής συλλογής στοιχείων. Επιλογή αποκρινομένων στην έρευνα. Η προετοιμασία μιας πρότασης για έρευνα. Καθορισμός ενός σχεδίου ανάλυσης στοιχείων. Μελέτη των μέσων συγκέντρωσης στοιχείων. Συλλογή και ανάλυση στοιχείων. Ολοκληρώνοντας την προσπάθεια έρευνας αγοράς.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις