Έρευνα αγοράς

Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 17.16
12.87
Τιμή Πρωτοπορίας
+
93140
Σελίδες:256
Ημερομηνία Έκδοσης:01/04/1994
ISBN:9789607344281
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς και το σχεδιασμό της. Ο ρόλος της έρευνας αγοράς στη διαδικασία του διοικητικού marketing. Το πρόβλημα της έρευνας. Ορισμός και σκοποί των πηγών πληροφοριών. Προγραμματισμός του ερευνητικού έργου. Επιλογή κατάλληλης τεχνικής συλλογής στοιχείων. Επιλογή αποκρινομένων στην έρευνα. Η προετοιμασία μιας πρότασης για έρευνα. Καθορισμός ενός σχεδίου ανάλυσης στοιχείων. Μελέτη των μέσων συγκέντρωσης στοιχείων. Συλλογή και ανάλυση στοιχείων. Ολοκληρώνοντας την προσπάθεια έρευνας αγοράς.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!