Επιχείρηση και περιβάλλον

Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 14.91
11.93
Τιμή Πρωτοπορίας
+
155275
Εκδόσεις: Interbooks
Σελίδες:206
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2003
ISBN:9789603901150
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Μία επιχείρηση προκειμένου να αντιμετωπίσει σήμερα την ένταση του ανταγωνισμού και την τάση των συγχωνεύσεων θα πρέπει να αντιδρά δυναμικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Έτσι είναι υποχρεωμένη όχι μόνο να αναλύει τις παρούσες συνθήκες του περιβάλλοντος, αλλά και να προβαίνει σε εκτιμήσεις και προβλέψεις σχετικά με τη διαμόρφωση των μελλοντικών συνθηκών για την επιτυχία των επιχειρηματικών στόχων. Το περιβάλλον περιλαμβάνει και παράγοντες που δεν προέρχονται από την ίδια την επιχείρηση και οι οποίοι είναι δυνατό να δημιουργήσουν ευκαιρίες ή απειλές για αυτήν.
Η ανάλυση και η διάγνωση του περιβάλλοντος παρέχει τη δυνατότητα στους επιτελείς της επιχείρησης να εντοπίσουν έγκαιρα τις ευκαιρίες, ώστε να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικές για τη μεγαλύτερη αξιοποίηση των παρουσιαζόμενων ευκαιριών. Συγχρόνως βοηθά τους υπευθύνους της επιχείρησης να αναπτύξουν ένα σύστημα που να προειδοποιεί για τις απειλές, οι οποίες προέρχονται από παράγοντες του μικροπεριβάλλοντος και μακροπεριβάλλοντός της, ώστε η επιχείρηση να πάρει τα κατάλληλα μέτρα για την αντιμετώπιση τους.

Το βιβλίο αποτελείται από 8 κεφάλαια τα οποία πραγματεύονται:
Την Ανάλυση και Πρόγνωση Μακροπεριβάλλοντός και Μικροπεριβάλλοντος της Επιχείρησης
Την Ανάλυση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος της Επιχείρησης
Τις Προβλέψεις των Εξωτερικών και Εσωτερικών Συνθηκών της Επιχείρησης
Την Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών και Ευκαιριών-Απειλών (Swot Ανάλυση)
Τον Καθορισμό Στόχων
Τις Εναλλακτικές Τεχνικές-ΣτρατηγικέςΤην Επιλογή της Στρατηγικής
Την Εφαρμογή του Στρατηγικού Προγραμματισμού

Σκοπός, επομένως, του παρόντος βιβλίου είναι να μελετηθούν η ανάλυση και η πρόβλεψη των εξωτερικών και εσωτερικών συνθηκών της επιχείρησης, ο καθορισμός των στόχων της καθώς επίσης και οι στρατηγικές που πρέπει να επιλεγούν και να εφαρμοσθούν, όπως π.χ. στρατηγικές συνεργασίας, συγχωνεύσεων κ.λπ., για την επίτευξη αυτών των στόχων και για την εν γένει ανάπτυξη της επιχείρησης.
Παραδίδεται λοιπόν το βιβλίο σε όλους τους ενδιαφερομένους, με τη σκέψη ότι θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στους φοιτητές και σε όσους ασχολούνται με τις επιχειρηματικές στρατηγικές των επιχειρήσεων.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!