0
Your Καλαθι
Μαθηματικά και σχολικά μαθηματικά
Επιστημολογική και κοινωνιολογική προσέγγιση της μαθηματικής εκπαίδευσης
Περιγραφή
Τι είναι τα Μαθηματικά; Ποια είναι η σχέση τους με τις Φυσικές Επιστήμες; Ποια η φύση και το περιεχόμενο των Σχολικών Μαθηματικών; Ποια η σχέση Μαθηματικών και Σχολικών Μαθηματικών; Ποιος ο τρόπος που συγκροτούνται νοητικά τα μαθηματικά αντικείμενα; Ποιες οι ρίζες του κονστρουκτιβισμού και ποιες οι δυσκολίες εφαρμογής του στην τάξη; Υπάρχει «ισότητα στη Μαθηματική Εκπαίδευση» ή καλυμμένη επιλεκτικότητα; Πόσο ρεαλιστικό είναι το «Μαθηματικά για όλους» και για τι είδους «Μαθηματικά» πρόκειται;
Απαντήσεις σε αυτά και άλλα σχετικά ερωτήματα μπορεί να βρει ο αναγνώστης στο παρόν βιβλίο, ένα βιβλίο με προφανή χρησιμότητα για αρκετούς λόγους:
- Γιατί η αντίληψη κάποιου για το τι είναι τα Μαθηματικά επηρεάζει και την αντίληψή του για τον τρόπο που πρέπει να διδαχθούν, αλλά και την ίδια τη διδασκαλία του. Ο τρόπος που τα παρουσιάζει κανείς αποτελεί ένδειξη του τι πιστεύει ότι είναι σημαντικό σε αυτά.
- Γιατί η βελτίωση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης προϋποθέτει πλήρως καταρτισμένους εκπαιδευτικούς σε σχέση με όλες τις διαστάσεις των Μαθηματικών και των Σχολικών Μαθηματικών: επιστημολογικές, ψυχολογικές, κοινωνιολογικές.
- Γιατί σε μια εποχή που η εκπαίδευση τείνει να συνδεθεί όλο και περισσότερο με τους νόμους της αγοράς, οποιαδήποτε κριτική πρέπει να είναι τεκμηριωμένη προκειμένου να δημιουργήσει τις προοπτικές για μια νέα αντίληψη, στην οποία η εκπαίδευση θεωρείται όχι απλώς προσφερόμενη υπηρεσία αλλά και δικαίωμα του πολίτη.
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις