0
Your Καλαθι
Ηθική των Επιχειρήσεων και Επιχειρησιακές Διαπραγματεύσεις
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Ηθική • Ηγεσία – Μάνατζμεντ – Κουλτούρα • Διαπραγματεύσεις – Λήψη Αποφάσεων • Ρητορική – Επικοινωνία • Κοινωνική – Εταιρική Ευθύνη.
Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.
Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις