0
Your Καλαθι
Η κρίση του ελληνικού τύπου
Περιγραφή
«Τα άσχημα νέα είναι τα καλύτερα για τις εφημερίδες». Και όταν δεν υπάρχουν άσχημα νέα; Μα είναι απλό… κατασκευάζονται. Ένας γιγαντιαίος τίτλος, ένας κινδυνολογικός, ένας που να φέρνει πανικό, που να σπέρνει τον τρόμο, δίνει μερικές χιλιάδες φύλλα… Όμως πόσες χιλιάδες φύλλα αφαιρεί μακροπρόθεσμα και πόσο μεγαλώνει το μέγεθος της αναξιοπιστίας του δημοσιογράφου, πόσο κλονίζει την εμπιστοσύνη του αναγνώστη, πόσο επικίνδυνος γίνεται, κανένας μας ποτέ δεν υπολόγισε.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγή
Αίτια της κρίσης
Παραπληροφόρηση-παραπλάνηση του αναγνώστη
Πέντε εκδόσεις, τέσσερις σταθμοί
Το μέλλον έφτασε: μια άλλη αιτία της κρίσης
Μια σύγχρονη εφημερίδα
Δεοντολογία
Παράρτημα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγή
Αίτια της κρίσης
Παραπληροφόρηση-παραπλάνηση του αναγνώστη
Πέντε εκδόσεις, τέσσερις σταθμοί
Το μέλλον έφτασε: μια άλλη αιτία της κρίσης
Μια σύγχρονη εφημερίδα
Δεοντολογία
Παράρτημα
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις