E-marketing: η συμπεριφορά του «ηλεκτρονικού» καταναλωτή

Έκπτωση
24%
Τιμή Εκδότη: 5.96
4.51
Τιμή Πρωτοπορίας
+
142768
Σελίδες:72
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2002
ISBN:9789608165304
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Πώς είναι οι νέοι καταναλωτές της οικονομίας του Διαδικτύου και σε τι διαφέρουν από τους παλαιούς καταναλωτές;
Ο ιστός (Web) δημιούργησε ένα τελείως νέο δυναμικό ανάμεσα στους αγοραστές και τους πωλητές.
Σήμερα οι καταναλωτές είναι εξυπνότεροι και με μεγαλύτερη αντίληψη από ποτέ. Έχουν τη δύναμη να αναζητούν εναλλακτικούς προμηθευτές χωρίς καν να φύγουν από την άνεση της πολυθρόνας τους, και χωρίς να υποστούν κανένα κόστος, άσχετα με το που βρίσκεται ο έμπορος. [...]

Από την Εισαγωγή του βιβλίου

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!