Μείγμα μάρκετινγκ

Ανάλυση παραμέτρων
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 12.30
8.61
Τιμή Πρωτοπορίας
+
81663
Εκδόσεις: Έλλην
Σελίδες:176
Επιμελητής:ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΞΕΝΗ Β
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/1999
ISBN:9789602864159
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Το Μείγμα Μάρκετινγκ είναι κάτι αντίστοιχο με τη συνταγή ενός φαγητού. Ο μάγειρας ξέρει τα συστατικά που απαιτούνται, πρέπει όμως να χρησιμοποιήσει τις σωστές αναλογίες. Οι σωστές αναλογίες θα εξαρτηθούν από την ποιότητα των συστατικών, τις προτιμήσεις των καταναλωτών και την αντίληψη και επιδεξιότητα του "chef" αναφορικά με το ποιές γεύσεις αρέσουν και πως πρέπει να παρουσιάζονται και να προσφέρονται! Ο "chef" του μάρκετινγκ θα χρησιμοποιήσει τα συστατικά αναλογα με την αποτελεσματικότητά τους και θα παρουσιάσει και θα προσφέρει τα προϊόντα με σκοπό να ικανοποιήσει τους καταναλωτές και όχι την προσωπική του προτίμηση!

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!