0
Your Καλαθι
Τεχνικές αναζήτησης επιχειρηματικών πληροφοριών στο διαδίκτυο ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Μέθοδοι και τεχνικές αναζήτησης - Αξιολόγηση αποτελεσμάτων - Επιλογή του κατάλληλου εργαλείου
Έκπτωση
68%
68%
Περιγραφή
Πριν μερικά χρόνια η διαφοροποίηση αναμέσα στις τότε λιγοστές μηχανές αναζήτησης ήταν ελάχιστη ή και ανύπαρκτη. Την τελευταία διετία το Internet έχει αναδειχθεί σε σημαντικό φορέα/παροχέα πληροφοριών, ενώ μέρα με την ημέρα οι μηχανές αναζήτησης πληθαίνουν και κατά συνέπεια ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα εντονότερος. Νέα χαρακτηριστικά, νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες στην υπηρεσία του χρήστη, νέα προϊόντα και και ευκολίες, μεγαλύτερη κάλυψη, όλα σε μια προσπάθεια να καθιερωθούν σε μια αγορά έντονα ανταγωνιστική, όπου τα περιθώρια για νέους παίκτες και, ειδικότερα, πρωταγωνιστές είναι ιδιαίτερα στενά. Το αποτέλεσμα; Καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα για τον τελικό χρήστη, που μπορεί πλέον να επιλέξει τη μηχανή που καλύπτει καλύτερα τις πληροφοριακές ανάγκες του με τρόπο εύχρηστο και φιλικό. Στα θέματα που καλύπτονται στο βιβλίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: * Μέθοδοι και τεχνικές αναζήτησης: με περιήγηση (browsing), λέξεις-κλειδί (keyword search) ή τη χρήση θεματικών ευρετηρίων (directory search) * Μηχανές αναζήτησης και θεματικοί κατάλογοι (AltaVista, Infoseek, Εxcite, HotBot, NorthernLight, Yahoo!) * Μηχανές meta-search (Highway61, Metacrawler) * Η ελληνική πραγματικότητα (Phantis, Evresi, iBoom, MSE, In.gr) * Αξιολόγηση αποτελεσμάτων και επιλογή του κατάλληλου εργαλείου αναζήτησης.
Περιεχόμενα:
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ WORLD WIDE WEB
ΟΓΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΤΟΣ (WORLD WIDE WEB)
ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ
Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ WORLD WIDE WEB
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ (BROWSING)
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΡΕΤΗΡΙΩΝ (SUBJECT INDEX SEARCH Ή DIRECTORY SEARCH)
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙ (KEYWORD SEARCH)
ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ (COMBINED SEARCH ENGINE/DIRECTORY SEARCH)
ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ Ή ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ;
ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (SEARCH ENGINES)
ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ BOOLEAN
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ALTA VISTA (WWW. ALTAVISTA.COM)
INFOSEEK (WWW.INFOSEEK.COM)
EXCITE (WWW.EXCITE.COM)
HOTBOT (WWW.HOTBOT.COM)
NOTHERN LIGHT (WWW.NOTHERNLIGHT.COM)
ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (MULTI OR META-SEARCH ENGINES)
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ - ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ (SUBJECT CATALOGUES - SUBJECT DIRECTORIES)
ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ
Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ PHANTIS (HTTP://WWW.PHANTIS.GR)
ΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ EVRESI (HTTP://WWW.EVRESI.GR)
Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ IBOOM.(HTTP://WWW.IBOOM.GR)
Η ΜΗΧΑΝΗ METASEARCH MSE (HTTP://WWW.HACK.GR/MSE)
ΤΟ PORTAL IN (HTTP:// WWW.IN.GR)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ (RESULT EVALUATION)
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΗΧΑΝΗ Ή ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ METASEARCH
YELLOW PAGES
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (SEARCH UTILITIES)
DOMAINS ΚΑΤΑ ΧΩΡΑ
ΓΛΩΣΣΑΡΙ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
Περιεχόμενα:
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ WORLD WIDE WEB
ΟΓΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΤΟΣ (WORLD WIDE WEB)
ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ
Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ WORLD WIDE WEB
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ (BROWSING)
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΡΕΤΗΡΙΩΝ (SUBJECT INDEX SEARCH Ή DIRECTORY SEARCH)
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙ (KEYWORD SEARCH)
ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ (COMBINED SEARCH ENGINE/DIRECTORY SEARCH)
ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ Ή ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ;
ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (SEARCH ENGINES)
ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ BOOLEAN
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ALTA VISTA (WWW. ALTAVISTA.COM)
INFOSEEK (WWW.INFOSEEK.COM)
EXCITE (WWW.EXCITE.COM)
HOTBOT (WWW.HOTBOT.COM)
NOTHERN LIGHT (WWW.NOTHERNLIGHT.COM)
ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (MULTI OR META-SEARCH ENGINES)
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ - ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ (SUBJECT CATALOGUES - SUBJECT DIRECTORIES)
ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ
Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ PHANTIS (HTTP://WWW.PHANTIS.GR)
ΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ EVRESI (HTTP://WWW.EVRESI.GR)
Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ IBOOM.(HTTP://WWW.IBOOM.GR)
Η ΜΗΧΑΝΗ METASEARCH MSE (HTTP://WWW.HACK.GR/MSE)
ΤΟ PORTAL IN (HTTP:// WWW.IN.GR)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ (RESULT EVALUATION)
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΗΧΑΝΗ Ή ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ METASEARCH
YELLOW PAGES
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (SEARCH UTILITIES)
DOMAINS ΚΑΤΑ ΧΩΡΑ
ΓΛΩΣΣΑΡΙ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις