0
Your Καλαθι
Η πρακτική του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική επικοινωνία
Ο αυταρχισμός ως κυρίαρχο γνώρισμα της υπαρκτής σχολικής πραγματικότητας
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Κεντρικός στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να διερευνηθεί η πρακτική που χρησιμοποιεί ο εκπαιδευτικός στη διάρκεια των παιδαγωγικών και διδακτικών διαδικασιών, η οποία, σε κάθε περίπτωση, σχετίζεται με την ειδικότερη και γενικότερη στάση και συμπεριφορά του μαθητή στην εκπαιδευτική επικοινωνία και τελικά με τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του. Ο συγκεκριμένος ερευνητικός στόχος έχει ως σημείο αναφοράς την παιδαγωγική παραδοχή, σύμφωνα με την οποία το είδος της επικοινωνίας που επιλέγει πρακτικά ο εκπαιδευτικός επηρεάζει σε καθοριστικό βαθμό το παιδαγωγικό περιβάλλον της τάξης, την ποιότητα του μαθησιακού περιεχομένου, τη συμμετοχή του μαθητή στις εκπαιδευτικές διαδικασίες και γενικά τη σχέση του με τους μαθητές. Με την έννοια αυτή λοιπόν, στο συγκεκριμένο ερευνητικό εγχείρημα προσπαθούμε να αναδείξουμε βασικά χαρακτηριστικά της πρακτικής του εκπαιδευτικού σε σχέση με τις παιδαγωγικές αντιλήψεις περί παιδοκεντρικής (δημοκρατικής) και αυταρχικής αγωγής.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις