0
Your Καλαθι
Νέοι και μέσα μαζικής επικοινωνίας
Κοινωνιολογική προσέγγιση των πολιτιστικών πρακτικών του ελεύθερου χρόνου των νέων 11-13 ετών
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Η μεθοδολογία της έρευνας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ
Τα αποτελέσματα της παραγοντικής ανάλυσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ
Θέατρο και βιβλίο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
Περιοδικός Τύπος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ
Κινηματογράφος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ
Ραδιόφωνο και Τηλεόραση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ
Οι νέοι και οι αστέρες του θεάματος
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΤΡΟ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Τηλεόραση, κινηματογράφος, φωτογραφίες, κόμικς, βίντεο, αφίσες και πρόσφατα ηλεκτρονικές εικόνες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής των παιδιών και των νέων. Ορισμένοι μιλούν για έναν πολιτισμό της εικόνας και μια νέα εποχή έκφρασης και δημιουργικότητας, ενώ άλλοι καταγέλλουν τις βλαβερές επιδράσεις των ΜΜΕ και της μαζικής κουλτούρας στους νέους.
Ωστόσο αυτόπου φαίνεται να έχει ιδιαίτερη κοινωνική σημασία είναι οι χρήσεις των ΜΜΕ από τους ίδιους τους νέους. Οι χρήσεις αυτές περιλαμβάνουν συγχρόνως ομοιγενοποιητικές και διαφοροποιητικές πλευρές που εξαρτώνται από πολλούς κοινωνικούς παράγοντες.
Μπροστά σε αυτό το φαινόμενο και τις ποικίλες διστάσεις του το σχολείο καλείται να αντιμετωπίσει τις μεγάλες αλλαγές που διαδραματίζονται στον εξωσχολικό χρόνο των ίδιων των νέων, να παρέμβει στις χρήσεις των ΜΜΕ και να σταματήσει να αγνοεί το σπουδαίο πεδίο πολιτιστικής δράσης που αποτελεί το "παράλληλο σχολείο".
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Η μεθοδολογία της έρευνας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ
Τα αποτελέσματα της παραγοντικής ανάλυσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ
Θέατρο και βιβλίο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
Περιοδικός Τύπος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ
Κινηματογράφος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ
Ραδιόφωνο και Τηλεόραση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ
Οι νέοι και οι αστέρες του θεάματος
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΤΡΟ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Τηλεόραση, κινηματογράφος, φωτογραφίες, κόμικς, βίντεο, αφίσες και πρόσφατα ηλεκτρονικές εικόνες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής των παιδιών και των νέων. Ορισμένοι μιλούν για έναν πολιτισμό της εικόνας και μια νέα εποχή έκφρασης και δημιουργικότητας, ενώ άλλοι καταγέλλουν τις βλαβερές επιδράσεις των ΜΜΕ και της μαζικής κουλτούρας στους νέους.
Ωστόσο αυτόπου φαίνεται να έχει ιδιαίτερη κοινωνική σημασία είναι οι χρήσεις των ΜΜΕ από τους ίδιους τους νέους. Οι χρήσεις αυτές περιλαμβάνουν συγχρόνως ομοιγενοποιητικές και διαφοροποιητικές πλευρές που εξαρτώνται από πολλούς κοινωνικούς παράγοντες.
Μπροστά σε αυτό το φαινόμενο και τις ποικίλες διστάσεις του το σχολείο καλείται να αντιμετωπίσει τις μεγάλες αλλαγές που διαδραματίζονται στον εξωσχολικό χρόνο των ίδιων των νέων, να παρέμβει στις χρήσεις των ΜΜΕ και να σταματήσει να αγνοεί το σπουδαίο πεδίο πολιτιστικής δράσης που αποτελεί το "παράλληλο σχολείο".
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις